Translate

15 Eylül 2014 Pazartesi

2284.bölüm..

onları gidince..
irem-- aç mısın..
tuna-- yemek mi,ısıtacaksın.. yemeğe mi ,götüreceksin..
irem-- bugün,bankaya ve hera giyime para yatırdım.. ısıtayım..
tuna-- bana ne,bana ne..
irem-- gıyas beyden de, aldım.. götüreyim hadi,nazlımı..

tuna-- inan çok kötüyüm.. ama ortam değişsin diye istedim.. yemek umrumda değil..
irem-- (ışıkları kapatıp,anahtarı aldım..)sadece yorgunluk olduğuna eminsen.o dinlenince geçer.. rüzgar çarptıysa,ilaç iç..

tuna-- (kilitleyip,bahçeye indik.. ) işler çok birikmiş.. başımı kaldıramadım.sonra da,toplantıya ve derse girdim..(fısıltıyla) dinlendirmene ihtiyacım var..
(ali beye,anahtarı verip.. iyi geceler dedik ) araban kalsın ama sen kullan..
irem-- ya sabır.. iyi, geç bakalım..

koltuğu,aynayı ayarlayıp hareket ettim..
tuna-- ayaklarım da,ağrıyor..benim yaptığım gibi,masaj bekliyorum..
aynı şartlarda su içinde,olacak ama..

irem-- hah hah hah.. İstanbula da gidelim istersen..
tuna-- yok ama uçakta uyuyabiliriz..
irem-- villanın bahçesine park ederse,neden olmasın..
tuna-- cık,olmaz..halamın gelip, camı tıklatmasını  göze alamam..
tuna--irem-- hah hah hah..

irem-- son teklifim,deniz uçağı alayım.. gölde, oynarız.. sabah,helikopter ip merdiven sarkıtır..tırmanıp,işe gideriz.. paraşütle,okula bırakırız seni..
ben köşkteki ağaçlara ağ gerdirir.. aşağı atlarım..

tuna-- önce seni bırakalım da,aklım kalmasın..
tuna-- irem-- hah hah hah..

tuna-- ilaç gibisin,aşkımm.. başımın ağrısı azaldı..
irem-- bak,gördün mü.. absürt senaryo, ne işlere yarıyor..
şimdi,sen anlat bakalım.. biraz dinleneyim.. bugün,yine çok konuştum..

tuna-- yurt çapında, on kişi sınıf atlamaya hak kazanmış..orhan abi ve saliha hanım çok sevinmişler kutladılar da.. galip beyin, sevincini anlatacak kelime bulamıyorum..
mustafa beyi de,ben aradım.. anlattım,mani olduğumu.. sana başarılar diliyor ,tebrik etti.. sınıf arkadaşlarından bazıları,
  kayıt yenilemeye geldiklerinde duymuşlar.. odama geldiler..
selamları var,bekliyorlarmış.. senin de gelmen lazım,imza atacaksın.. ve ders seçeceksin..
ben anlamadım,sen nasıl bankaya peşinat yatırdın ki..
bekir ağa dönmüş mü..

irem-- yok.. ne yemek istiyorsun.. nereye götüreyim..
tuna-- kebap ve içecek alalım.. buluşma evimize gidelim..
irem-- (güldüm )olurr... bundan sonra,hesap sorulma evi olarak
adını değiştiririz..
tuna-- hah hah hah.. hayır..

Hiç yorum yok: