Translate

15 Eylül 2014 Pazartesi

2283.bölüm..

derya-- sami beyler arayıp,kaç kişi olacağız demişler.. turgut,derya abla geliyorsunuz değil mi dedi.. gelmesek,said yorgun oluyor falan dedim ama biraz bozuldu gibi.. çok emeği var,ne yapacağımı bilmiyorum.. ya bir konu açılırsa,diye korktum..

irem-- hiç açılır mı, derya.. geldiğimdeki gibi, bir ortam olacak.. adam,turgutu tanımak ..tanıtmak istiyor.. turgut için,önemli.. sende ona önem veriyorsan, gideceksin.. benim gelmek istemememin başka bir nedeni de.. tuna ve benim yanımda.. ne anlatabilir ki..
amacım,tek başına da.. kendini ifade edeceğini görmeleri..
yoksa,gözüm kapansa bile gelirdim..

derya-- (kalktı )iyi, gidelim bari..
irem-- (gülümsedim ) abla olmak, kolay değil..

koluna girdim.. odalarına gittik..

irem-- şule ?
şule-- ben iyi-kötü etkilemek istemiyorum.. siz bilirsiniz..
daha evlenmedik ki.. evde nasıl olacağımızı bilmiyorum.. tahmin bile edemiyorum.. olmadı,bayilikten atarız..

güldük dediğine..

derya-- turgutt,aradın mı..
turgut-- yok,daha aramadım.. vahide abla aradı,biraz önce.. kim gidiyor dedi.. bende saydım.. gelmeyeceğinizi duyunca,on dakika bekle ablam dedi..şimdi arayacak.. İstanbuldalarmış..

derya-- (gülerek )ablacığım,gelmeyeceğimi kim söyledi ki..
turgut-- (güldü ) bende herşeyi yanlış anlıyorum,canım..
irem-- e yalan da değil.. vahide hanıma anlat,mecburi gelmesinler..
turgut-- tamam..
irem-- siz evinize gidin,hazırlanın..bende mehmet beyle konuşayım..

************
 bir saatte,her detayın üstünden geçip.. mali konularda da anlaştık..
hayırlı olsun diyip,kutladık..

mehmet-- sağolun.. mağazayı da,bulursak.. rahatlayacağım..
nedim-- ilterin abisi,tahsin beyin.. çarşıda çok dükkanı ve mağazası var.. ben de,kiracısıyım sorarız..
kemal-- benim mağazam var..şartlara uygun ama çarşıda değil..
irem-- nerede..
kemal-- sun sineması sokağında.. bakın,beğenirseniz.. ben sizden iyi kiracı bulamam..sizde benden iyi ,mağaza sahibi..

mehmet-- sağolun,haklısınız..
irem-- biz bizeyiz,kaç lira istiyorsunuz.. siz kaç lira
verebilirsiniz.. konuşun.. eğer anlaşma umudu yoksa,cengiz beyi de
arayayım.. biliyorsunuz,acelemiz var.. adres vereceğim..

kemal-- bu yıl aldım.. tadilat yaptırdım,ilk kez kiralayacağım.. o sokaktaki kiralar,caddeye yakınlığı ölçüsünde pahalı.. yıllık üç bin ve on bin lira arasında değişiyor.. alt katta,deposu.. üstte de,beşyüz metrekare düzayak girişi var.. onbin lira istiyorum.. size sekiz bine bırakırım mehmet bey.. yıllık da % 10 artırırım.. görün,başka mağazalara bakın.. fiyatlarını öğrenin.. karşılaştırın..

mehmet-- tamam.. görebilir miyiz,şimdi..
kemal-- olur,bürodan anahtarı alayım.. emlakçıya yarın verecektim..
birkaçından,değerlendirmelerini istedim.. ederi,on bin demişlerdi..

mehmet--  mağazanızın ederini; emlakçılık da,yaptığımızdan
bende söylerim..  görmeyi ondan istedim.. kemal bey..

irem-- hadi hep beraber bakalım,öyleyse.. (monitörü kapatırken,tunanın oturduğunu gördüm.. alnını ovuyordu ) hımm,tuna gelmiş ve başı ağrıyor gibi.. yarın haberleşiriz..

olur dediler.. onlar,çıkarken.. evrakları ,kasaya koydum..
aşağıya indiğimde.. konuşuyorlardı.. herkes gitmiş..

irem-- hoşgeldin.. neyin var..
tuna-- hoşbuldum.. çok yoruldum,başım ağrıyor..
irem-- sorumluluktan,ikinci kez kaçmıyorsun değil mi..

nedim--mehmet--tuna-- hah hah hah..

tuna-- yok kaçmıyorum..
irem-- güzell..
mehmet-- bu sefer,biz gidelim.. hesaplaşmaya mani olmayalım..

irem-- şuleye haber verin,beklemesin.. yada o da gelsin..
yemeğe gideceksiniz,gecikmeyin....
tuna-- iremm.. yemeğe gideceklerini biliyordur,herhalde mehmet bey.. niye karışıyorsun..

irem-- geldiğimizde,çok katılımlı ..sürpriz kutlama partisi vardı ,burada.. sami beyler,hepimizi yemeğe davet ettiler. teşekkür amaçlı..
mazeretimi söyleyip,bizi mazur görün demiştim.. gençler gelebilirler mi,öyleyse dedi.. yaseminle, anar  gıyas beyi yolcu edecekleri için..hariç....  hep birlikte gidecekler, yani hatırlatmamın nedeni vardı..  hesaplaşılacak iki konumuz oldu.. kocacığım..

tuna-- (gülerek) ama benim, başım ağrıyor..
mehmet-- bizimle gelin isterseniz..
irem-- öhö öhö..

kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: