Translate

15 Eylül 2014 Pazartesi

2282.bölüm..

irem-- akif beye bakayım,ben..

yasemin-- bir dakika,özel olacak ama bunca şeyden sonra..
uçaktaki konu nedeniyle.. evde kavga çıkar mı..
irem-- çıkmaz.. ama duyduğunuz,bildiğiniz konulardan dolayı değil..
çok kriz atlattık..  bunlar,çerez.. yinede,hesabını soracağım tabi..

gülerlerken.. ben salona geldim..

irem-- kusura bakmayın,akif bey.. beklettim sizi.. buyrun odama çıkalım..
akif-- rica ederim.. çıkmayalım,ben dekontu getirmiştim.. yarın da cüzdana işleriz.. (uzattı,aldım)
irem--( oturdum,koltuğa.. ) sağolun.. kızlarınız nasıl..
akif-- iyiler,ana okulundan onlarda.. bende çok memnunuz..
.. at sayıklıyorlar.. arda,kemal bey ve melek hanımda
evlerinde çok ,iyilermiş.. akşam çocukları alırken,karşılaşıyoruz..

irem-- sevindim.. siz nasılsınız..
akif-- (gülerek ) soru ne zaman gelecek, diyordum bende.. gördüğünüz gibi..bir değişiklik yok..

nedim-- kazandibi işe yaramadıysa.. pasta verelim..
mehmet-- milimetrik kesildi.. bu özel..
kahkahalar atıldı..

songül,çay ve pasta getirdi akif beye.. bizlerde çay aldık..
akif-- muhatap yok,bende yiyeceğim işte.. vermenize gerek kalmadı..
mehmet-- muhatap nerede.. desem,hadsizlik olur mu akif bey..

akif-- estafurullah.. olmaz.. ben boşandım ve kızlarımın velayetini aldım.gözüm korktu.. cesaret edemediğimden,biraz da zamana bırakmak istediğimden.. çekingen durduğum.. müfettiş bir bayan var.. irem hanım da,görür görmez anladı.. onu söylüyor.. bir aydır,şube teftişinde daha dönmedi..

nedim-- irem hanım,yazık müfettiş hanıma.. dinlensin biraz..

akif-- hah hah hah.. irem hanımın elinde değil ki.. bankanın,kendi mevzuatı bu..

irem-- akif bey.. size dört önemli haberim var.. yediğiniz pasta,kutlama içindi..  yeniden,öğrenci oluyorum.. sınavları geçip,sınıf atladım... ikincisi,radyo televizyon
kurumu sınavlarında,başarılı olup.. kadrolu eleman olmaya hak kazandım.
üçüncüsü,gönderdiğiniz havale peşinattı.. bankanızın %50 ortağı oldum.. dördüncüsü,muhatabınız dönmüş.. sizi bekliyor..

akif--...................... siz nereden biliyorsunuz..

mehmet-- bu kadar haber verdi,siz onu duydunuz.. bence,pastanın tam sırasıdır..

kahkahalarla güldük..
akif-- şok oldum.. hayırlı uğurlu,olsun.. hepsinde de başarılı olacağınıza eminim.. belgin hanımdan, nasıl haberiniz oldu.. 

irem-- sağolun..sizi başka bir havale için,yeniden aramam gerekti.. 
telefonu belgin hanım açtı.. yani kendini tanıtmadı da,sesinden anladım. akif bey,yok..bir saat önce,müşteri ziyaretine gitmiş dedi.. peki diyip kapattım.. 
ben pasta vereyim de, kızlarınız tadına baksın.. kısmeti olan yer.. 

akif-- yapmayın,irem hanım.. elimde pastayla,gidemem.. 
irem-- baklava vereyim.. 
akif-- hah hah hah.. olmazz.. 

irem-- bu kadar da müşkülpesent olunmaz ,canım.. 
ağzınızdan,iyi bir laf çıkacağını bilsem.. zaten göndermem.. 
tanıdığım erkekler böyle değil.. bizimkiler,gizli nikahlanıyor maşallah.

nedim-- ama aşkolsun,irem hanım..bir-iki gün sonra söylemiştim..

kahkahalar atıldı..
mehmet-- akif bey,işim var demişti..şimdi gideceğim dese bir türlü..
otursa bir türlü.. 
irem-- korkunun ,ecele faydası yokmuş.. eninde sonunda gidecek.. 
akif-- evet.. bana müsade.. tebrik ediyorum,gözünüz aydın.. yarın bekliyorum.. 
irem-- sağolun.. saat dokuzda,oradayım kısmetse.. 

yolcu ettik,onu da.. 
irem-- beyler odama buyrun,geliyorum.. 
nedim-- kemal,geliyor..

döndüm.. kemal bey,elinde çiçeğiyle geldi.. 
kemal-- çiçek ayşeyle, benden.. kutluyoruz sizi.. gurur duyduk.. 
irem-- (gülerek aldım,tokalaştık ) çok teşekkür ediyorum.. 
zahmet etmişsiniz.. lütfen,odama buyrun.. 

onlar çıktılar.. 

deryanın odasına girip,hera giyimin dosyasını istedim.. verdi.. 
irem-- neyin var.. 

Hiç yorum yok: