Translate

15 Eylül 2014 Pazartesi

2281.bölüm..

bedri-- ben pilotu aradım,yedide gidecek.. helikopteri niye iptal ettik..
irem-- gitme konusunda kararsızdı,zorunlu hissetmesin diye iptal ettik..
ilter-- (gülerek ) ama sonraa..
irem-- parası bende kalmasın.. vakitlice evine gitsin,dedim.. arayanı sen,durumu sadece ben biliyorum..muhataplarının bile haberi yok..
neyse..  akşam,giderken.. bir tatlı,bir çiçek alın.. ve dikkatli olun..

turgut-- irem hanım.. vazosu yok..  saksı çiçeğine de,okuyacak o bakamaz.. küçük saksılarda,menekşe alsak olur mu..

irem-- olur,tabi.. bedri,ilter bey alabilir..  ama  konumun açısından,
sana uygun değil bence.. her ne kadar, betülün evine gitseniz de..
çağıran,anne-baba.. özel anlam yüklenmeyecek, hoş bir arajman götür.. annesi,ona vazo bulur.. anladın mı..

turgut-- (gülümseyerek) anladım..
ilter-- kum saatlerimiz,hoşuna gitmişti.. betüle de,bir kum saati götür..
irem-- iyi fikir..

yasemin,geldi odaya..

yasemin-- (gülerek ) anar aradı.. irem hanımın,sözünü tutum ve yönetici oldum.. işler yoluna girdi ,herkes görevinin başında.. çok teşekkür ediyorum dedi..
irem-- (güldüm ) güzell.. sızlanır,tedirgin olursan.. o koltuk,büyük gelir..kendine güvenmek lazım.. aynı şeyi yaşadığım için,biliyorum..
 beni beş kişi görüyordu.. o ,çok kişiyle muhatap.. zaafiyet,gösterirse.. kimse takmaz.. bundan sonra,iyi olur inşallah..

halil-- hayret,sizin kendinize güveniniz süper ama..

irem--  tunaya çalışmak istiyorum dediğimde,karşı çıktı tahmin edeceğiniz gibi.. bürosu vardı,tamerlerin noterinin bir alt katında..
vahide hanım çalışıyordu sadece.. işini öğreneyim,evde oturmayım..
kadına yardımcı olayım istiyorum dediğimde de,bakarız dedi..
 o gece,rekinin şimdiki iş yerinin üst katını cengiz beyle konuşup,almaya karar vermiş.. ve ertesi günde
 büroyu taşıtmış.. ben oraya gitmeyim ve eve yakın olsun diye..

gece, yürüyüşe çıktık.. iki apartman sonra.. elime bir anahtar
verdi.. giriş kapısını gösterip aç,dedi.. bir çok soru sordum ama sabret göreceksin..diye diye büroya çıktık.. içeri girince de,söyledi işte..  dairenin odalarını gezdik.. hangi oda benim dedim.. salonun kapısını açtı.. nefis bir büro takımı yerleşmiş..
burası senin.. yönetici olacaksın..geç yerine otur, dedi..
 şaşırdım,hiç bir ticari geçmişim yok.. işleri hakkında,ilgim ve bilgim yok.. herşey emrinde,yetkilisin.. imza atmadan okursan.. ben iflas etmem, korkma .. ettireceksen de, sen ettir dedi..
öyle bir şey sunuyor ki.. sorumluluğu çok ağır.. ben oturamam dediğimde de..
nedim bey,kemal bey, vahide hanım seni bilgilendirecekler.. ilk ders,
acemiliğini ne olursa olsun belli etmeyeceksin.. sen karar veremezsen,birileri senin yerine..karar verir ve şikayet etmeye hakkın olmaz.. sana güvenmesem,otur demezdim..
şimdi geç yerine dedi.. güven aşıladı,bir ay boyunca brifing verdiler bana.. bende,dediğine diyeceğine pişman ettim..

kahkahalarla güldüler...

Hiç yorum yok: