Translate

4 Ağustos 2014 Pazartesi

2280.bölüm..

irem-- şule turgutla git,parayı yatırın.. bu numaraya.. seni tanısınlar..
dönüncede ,leyla hanımı ara yatırıldığını söyle ve kartvizit seç.. hera giyim,hayırlı uğurlu gelsin hepimize.. .. bol ve bereketli kazanç sağlasın..  ben gittim.. gıyas beyle konuşalım,bakalım..

mehmet-- bende konuşmak istiyorum sizinle..
irem-- olur ,hayırdır..konu ne..
mehmet-- hera giyim, Adana bayiliğine talibim..
irem-- hımm.. şule,leyla hanıma açık ve net sor.. sorun yaratır mı de.. ondan sonra konuşalım..
şule-- peki..
irem-- biliyorsunuz,durumu.. bu sefer soralım.. başımız ağrımasın..
mehmet-- evet..
derya--neden, ben bilmiyorum..irem hanım..
irem-- şartlardan dolayı.. (gidip,kameranın fişini çektim )
mehmet bey,anlatsın.. sonra tak,seni göreyim..
derya-- tamam..

***************

gıyas bey ile taşımayı .. ödemeyi ve gelecek yıl için, şartları konuştuk..  protokolü yazıp imzaladık.. bu yılın yarı parasını çek yazarak verdi.. kalanı da,iş bitince alacağım.. gelecek yıl içinde,ufak bir ön ödeme aldım.. çayını bitirince kalktı..

gıyas-- ben çok teşekkür ediyorum.. zaman ayırdığınız ve ağırladığınız için.. bizde ziyaretinizden mutlu oluruz.. bekliyoruz.
irem-- rica ederim.. kısmet olursa, gelmeyi çok istiyorum.. (tokalaştık..) pardon,siz nereye gidiyorsunuz ki..

gıyas-- izniniz olursa,erkin bey sizi gezdiririm demişti.. saat altı gibi de,anarın yanına gideceğim..
irem-- pekii.. gezdirsin,elbette.. geldiğiniz için,bende memnun oldum.. görüşürüz..

ikimiz aşağıya indik.. mehmet,akif ve nedim bey bekleme salonunda oturuyorlardı..
tanıştırıp,hoşgeldiniz dedim.. onlar ayak üstü sohbet ederken..
erkin beyi deryanın yanından çağırıp,para verdim ve gezdir..altı gibi de anarın yanına götür ..sonra betüllere gidersiniz.. dedim..

ikisini yolcu ettikten sonra..  akif bey,bir kaç dakika izninizi istiyorum dedim.. tabi ki,dedi.. şulenin odasına gittim..

irem-- turgut,tamam mı..
turgut-- tamam.. dekontun da,faksını çektik.. bizim dosyaya da koyduk..
irem-- iyi,sağol.. şule,leyla hanım ne dedi..

şule-- biz,irem hanımı ve seni biliriz.. istediğimiz bayi şartlarını yerine getirebiliyorsa.. bizim açımızdan, bir sorun yok..
irem hanım bayilik için uygun görüyorsa,verir.. artık o,hera giyimin meselesi oldu.. hera ismini de çok beğendik.. bayileri ,hera ismiyle açabilirsiniz.. reklam için gerekiyor,irem hanıma sor ve geri dön bana dedi..
irem--  iyi,ara.. isim hakkı bende kalmak şartıyla,olur..
sen ne diyorsun.. evli ve aynı iş kolunda.. biriniz yetkili,biriniz bayi olacaksınız.. akif bey,gidinceye kadar düşün.. verme dersen.. ikimizin arasında kalır,ağzıyla kuş tutsa vermem..

güldük..

Hiç yorum yok: