Translate

4 Ağustos 2014 Pazartesi

2279.bölüm..

derya çalışıyordu.. nedim bey,şuleye imzalatıp.. kutladı..
bizde tabi..  fakslanacak belgeleri gösterdi..

irem-- gönder şule..geliyorum..
şule-- tamam..

nedim bey, arabayı getireyim ileri park ettim dedi..
bende çetin beyi yolcu ediyorum.. bahçeye çıktık.. ağır ağır,yürüyoruz..

irem-- çetin bey.. uçağınız saat kaçta..
çetin-- 22:30 da.. iş bitince.. biraz kafamı dağıtayım dedim...
 belki erteler,sabah bile gidebilirim.. niye sordunuz.. helikopter için mi,üzüldünüz yoksa..
irem-- evet.. işiniz kaçta biter..
çetin-- altı da,biter..

irem-- lütfen sizi,uçakla göndermeme izin verin.. ama saat yedide müsait..
kafayı böyle zamanlarda dağıtmak,gözlemlerime göre zarar veriyor kişiye. gidin,evinize.. dinlenin,uyuyun..bir kendinize gelin.. daha net,düşüneceğinize eminim.. sabah ola,hayrolaa..

çetin-- haklısınız da,zorunlu hissetmeyin.. tek başına içmek,bana da
cazip değil ama..
irem-- (nedim beyin arabası,köşkün önüne gelince .. tokalaştık) herşey için,teşekkür ederim.. pilota ne diyeyim..
çetin-- (gülümsedi ) peki,gelecek diyin.. sağolun,iyi günler.. hayırlı olsun..
irem-- size de.. çok sağolun.

arabaya bindi ve gittiler..
irem-- evett.. işte bu kadar..
ali beye,gülümseyerek başımla selam verip.. koşarak köşke girdim..

bedriye söyleyip,deryanın odasına geldim.. oturup, akif beyi aradım..
şule faks gönderiyor daha..  banka numarası yazan kağıt elimde..
mehmet bey de,karşımda oturuyor..

-- buyrun,xxx.bankası.. (belgin hanımı,sesinden tanıdım )
irem-- akif bey ile görüşecektim.. ben irem kara..
-- irem hanım,akif bey..  bir saat,sonra gelecekmiş.. bir müşteriye,gitti dediler..
irem-- sağolun,teşekkür ediyorum..

kapattım..

irem-- derya,kasadan x.xxx.xxx lira çıkar..
derya-- olur da,öbür bankadan gönderelim.. ben giderim,tanıyorlar nasılsa.
irem-- biliyorum da,gitme yine de..
derya-- hımm,peki..

kasaya döndü.. para çıkarıp,zarfa koyuyor..

derya-- irem hanım,az önce bir faks geldi.. bekir beyin,bankasının genel müdürlüğünden.. tebrik ediyorlar sizi.. onlar kazandığınızı nereden biliyorlar ki.
irem-- ne alemsin derya.. kazanmamdan onlara ne.. bekir ağa,bankanın yarı hissesininin bana satışını.. dün gece almanyada onaylamış..
çetin bey, onun için gelmiş.. koca bir klasör,imzaladım.. peşinatı yatırdım.. nedim beyle,onaylatacakları birkaç evrak için gittiler..

derya-- ay hayırlı olsunn..
mehmet-- evet,bende tebrik ederim..
şule-- bende.. banka almak bu kadar,kısa mı sürüyor..

güldük dediğine.. teşekkür ettim..

Hiç yorum yok: