Translate

4 Ağustos 2014 Pazartesi

2278.bölüm..

mehmet bey ,kahveleri ikram edip oturdu.. teşekkür ettik.. içiyoruz..

yasemin-- irem hanım,leyla hanım yemekten sonra..bekliyorum demişti..
irem-- tamam,hazır.. faksı çekeriz birazdan.. hayırlı olsun şule..
seninde,bir imzan gerekiyor..
hayırlı olsun dedi herkes..

şule-- sağolun,atarım.. soyadı değişince, sorun olmaz değil mi..
irem-- olmaz.. bildiririz.. zaman belli oldu mu,yoksa..
mehmet-- (gülerek )gibi.. ben yarın demiştim de,naim beyler yokmuş..
irem-- iyi ki..
güldük..

şule-- kasımın 15-16-17 si olabilir..
irem-- 17 si olmasın.. açılışta dökülürüz..
bedri-- konuyla alakası yok ama çetin bey,az önce resmi teknik ekibin yarın rezervasyonunuzun olduğu saatte,teftişe geleceği bildirildi.. iptal etmek zorundayım..
çok üzgünüm.. paranızı da,hemen iade edeceğim..

çetin-- sağlık olsun.. bunda da, var bir hayır.. iade etme,haberleşir bir başka sefer kullanırım..
bedri-- peki,siz bilirsiniz..

telefon çalınca,ilter bey açtı..

ilter-- bahadır holding buyrun.  .............................. ................................. tabi,veriyorum.. (bana bakıp)size..
irem-- kimmiş.. (kalkıp,yanına gittim )
ilter-- söyleme dedi..
irem-- (dudak bükerek aldım ) buyrun..

tuğba-- merhaba canım..çetin bey,Adanadaymış.. yanında olabilir diye adımı söyleme dedim..
irem--  canımm,bu ne güzel sürpriz... aynen öyle..
tuğba-- hıı,demek yanında.. belli etme sakın,benimle konuştuğunu..
irem-- tamamm,nasıl istersen.. ama zahmet olacak sana..
tuğba-- işe ,ara verildi de.. İstanbuldayım..
bir sürpriz de,ben yapayım diyorum ama akşam,gelip gelmeyeceğini bilmiyorum.. haberin var mı..
irem-- ay harika olur.. zamanlama da,mükemmel.. söylerim,bekletmez.. yarın öğlenden sonra.. iyi haberlerini bekliyorum..
tuğba-- hah hah hah.. niye sabah değil..
irem-- elbette,ancak fırsat bulursun.. biliyoruz herhalde..  öpüyorum,
çok sevindim.. görüşürüz..
tuğba-- hah hah hah.. kapat, kapat..

kapattım..ifadesiz bir şekilde..

irem-- bu iş de tamam.. turgut bey,gıyas bey ile yukarı çıkın.. leyla hanımı ,bilgilendirip geliyorum..
tabi dediler..
nedim bey,çetin bey ve mehmet bey de kalktı..
herkes odasına gidiyor..

irem-- deryanın odasına buyrun..

Hiç yorum yok: