Translate

3 Ağustos 2014 Pazar

2276.bölüm..

irem-- allah düşmanımı dahi, düşürmesin.. ama hangisi zor dersen..
evlat sıkıntısı,acısı derim çetin bey.. hiç birimizin suçu yok..
"bencillikse bencillik.. düşünmedim gittim "dedi bana da..
etkilensek de.. günümüz,sağlığımız mahvolsa da.. bekir bey kadar,
asla olamayız.. o ,bambaşka birşey.. allah kimseyi evladıyla terbiye etmesin.. sizlere göstermesin.. dostun,arkadaşın.. faydası da,dokunuyor.. zararı da.. yapacak birşey yok..
adam, silinmeyecek kadar değerli.. peşine birisini,takarız artık..

çetin-- (gülümsedi )herhalde,öyle olacak.. imzalasanız da,ben gitsem .. moralinizi de bozdum,durduk yerde.. konuşacak,paylaşacak kimse
 olmayınca..tutamadım kendimi, taştı..

çekmeceden kalemimi aldım..
irem-- yeri ,gösterin bana..
ikisi iki yanıma geldi.. işaret ettikleri her yere imza atmaktan, elim uyuştu..
irem-- (elimi açıp,kaparken )tuğba abla,düğüne gelecek değil mi..
çetin-- bilmiyorum..haber almak,alabilmek mucize gibi..
yarın,gidecektim de.. gider miyim..
gitmesem daha mı iyi olur,emin değilim..

bitti dediklerinde.. evrakları çıkarıp.. ayırmaya başladılar..
ben kalktım.. ikisi eğildiler..
sözleşmeyi imzaladım,şirketin kuruluş belgelerine baktım.. tamam..

lavoboya gittim,sonrada içerideki odaya..
kapıyı kapatıp,bedriyi aradım..
bedri-- efendim..
irem-- (kısık sesle )yarın çetin beyin ,helikopter için kaçta rezervasyonu var..
bedri-- akşam yedide..urfaya gidiş-dönüş..
irem-- parasını yatırmış mı..
bedri-- evet..
irem-- kaç liraysa,birazdan giderken..getir ver.. teknik denetleme için resmi ekip,gelecekmiş.. saati bildirdiler.. çaresizim,özür diliyorum de..
bedri-- tamam.. başkasına kiralayacak mıyım..
irem-- inince konuşuruz.. dursun şimdilik..

kapadım ve odama gittim..
ikisi ellerinde çantaları,ayakta konuşuyorlardı.. beni beklemişler..

irem--çetin bey,yemeğe kalın..
çetin-- sağolun da,iş yerine gitmem lazım.. anar,daha acemi..
gelen-giden çok.. bunaltmışlardır....
irem-- evet de.. neyse,siz bilirsiniz.. sizi yormuşum..elinize, ayağınıza sağlık..iki taraf içinde,hayırlı olur inşallah..

çetin-- (tokalaştık) amin.. beni siz yormadınız.. herkese geçmiş olsun,diyeyim bari..
irem-- evet.. nedim bey,siz nereye gidiyorsunuz..
nedim-- çetin beyle,notere gideceğiz.. mühürlenecek evrak var.. sonra, geleceğim hemen.. gece,İstanbula gidecekmiş..
irem-- yolunuz,açık olsun..
çetin-- sağolun.


sözleşme ve şirket evraklarını aldım.. indik üçümüz..
gıyas bey,erkin ve hüseyin gelmişler.. koltuklarda oturuyorlardı..
kola ikram etmiş songül..

Hiç yorum yok: