Translate

10 Temmuz 2014 Perşembe

2275.bölüm..

nedim bey,sigara verdi ikimize de.. klasörü de.. koydu masaya..

nedim-- kutlama yapılmış..vahide hanımları duyunca, şaşırdım..
irem-- (gülümsedim )evet.. bende.. kalabalıktık,epeyce..
nedim-- kemalin de selamı var.. tebrik ediyor.. sonra uğrayacak..
şartları yerine getirdik.. diğer beklediklerimiz de,yatırılmış..
irem-- sağolun.. size de,hayırlı olsun.. bana banka yönetimini..  anlatın,lütfen.. keşke yüzde kırk dokuzunu alsaydım..nasıl karar alacaklar ki..

çetin-- siz yada vekiliniz adınıza karar verip.. bekir beye bilgi verecek..
irem-- anlamadım.. bekir bey ile hisselerimiz eşit değil mi..
çetin-- değil.. siz yüzde elli,bekir bey,kırk dokuz.. bir hissede vakıf için ayrıldı..

irem--  kabul etmem,öyle birşeyi.. şimdi de,imzalamazdım ama kadrolu olacağım için.. acelem var.. biz onu,bekir beyle aramızda hallederiz..karar mekanizması ve yönetim aynen devam eder.. bilgim,zamanım ve iddiam yok..

 sizler,bize hukuki boyut ve maddi konularda.. görünen tabloya göre,
bilgi verip uyarmakla görevlisiniz.. değerlendirip.. kabul edip etmemek,bize kalmış bir olay..

aklımda hiç banka hissedarı olmak gibi,bir düşünce yokken..
bekir beyin, söyleyiş tarzı ve teklifiyle..iki dakikada kabul ettim..
kaydı,duymuşsunuzdur..
kemal ve nedim beyin, bana karşı çıkmaları gibi.. anlaşılan sizde... bekir beye karşı çıkmışsınız..
belki,bu hisse dağılımı yüzünden.. belki şahsi meseledir,bilmiyorum..
ifadenizden onu anlıyorum,çetin bey....
ama dediklerimin,doğruluğuna inanın..

çetin-- hayır,hayır.. hayır.. ifademin sizinle ,ortaklıkla hiç alakası yok.. ne maddi durum,ne hisse..  dediklerinizi de duydum ve inanıyorum.. alınmanıza neden olduysam.. kusura bakmayın,lütfen..

biz bekir beyle yirmi yıldır,beraber çalışıyoruz.. on yıldır da, danışmanı ve koordinatörüyüm.. birbirimizin herşeyini biliriz.. dert ortağıyızdır.. dışarıda resmiyizdir de.. yanlız kaldığımızda sınırları esnetiriz.. bağırır,argo konuşuruz.. duyan, kavga ediyoruz sanabilir..
kendimizi,kısıtlamayız yani ..
..odanın dinlendiğinden, haberdar değilken.. yine böyle bir ortam vardı.. yoruldum,ayrılıp..evlenmek istiyorum dedim.. bekir bey de..ölürsem, ortadan kaybolursam ayrılırsın ancak.. küfürle git evlen, demişti ki.. nedim beyle,anar girdiler odaya.. sonrasını,biliyorsunuz.. şok geçirdik..
bizim ,o güzelim konuşma kaydımızda.. emniyette yerini aldı.. ifadeler verildi falan.. ben gece İstanbula gittim.. ertesi gün,
hiç birşeyden haberim  yokken.. öğleden sonra gelip, beni gözaltına aldılar..

irem-- aaa.. geçmiş olsun.. beni de,sorguladılar..

çetin-- öyleymiş..ölürsem,ortadan kaybolursam demesi,beni şüpheli yapmış meğerse..
on iki saat, sorgulandıktan sonra.. sorgu odasına,bir mesaj getirdiler..görevli okudu ve bırakın dedi..
ben sersem gibi,iş yerine gittim.. anar ,bekir beyin nerede olduğunu haber verince.. niye gözaltına alındığımı anlayabildim.
 o sinirle,üzüntüyle bekir beyi aradım.. ağzıma ne gelirse,sayıp.. bağıra ,çağıra anlattım.. istifa ediyorum dedim..
sizin "bana bilmeden yaptıklarının, acısını çıkaracağım "dediğiniz
aklına gelmiş.. "el kadar çocuk, tek kelime söylemedi de..
 az arkanı toplamadığım halde.. sen ne konuşuyorsun orada..
bankanın satışını hazırlat,gece buraya getir..imzalayacağım" dedi..
yapıp,götürdüm.. rekinlerle..
hastanede ikimiz;oğluna ve kızlarına camlı pencereden,bakarken..
(gözleri doldu )
"hatalıyım,çok özür dilerim ama gerekirse yine yaparım.. o an da,
bülent bana ..oğlunun sağlıklı olması için..kalbin gerekiyor deseydi..
hiç tereddüt etmezdim " ve bunun gibi birçok şey,dedi..(sildi gözlerini.. nedim bey,peçete verdi ikimize.. )
ben ne diyeceğimi,yapacağımı bilmiyorum.. çok etkilendim..
kime kızacağımı,şaşırdım.. yani sorun bende..

irem-- ilk defa mı sorgulandınız..
çetin-- (şaşkınlıkla )evett.. siz..
irem--   sorgu ne ki.. ömrümüz damlarda geçti.. ehey eheyy..
çetin-- nedim-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: