Translate

10 Temmuz 2014 Perşembe

2274.bölüm..

çetin beyle odaya çıktık.. klimayı açtım..sigaraları yaktık..

çantasından, kocaman bir klasör çıkarıp.. masama koydu.. içi,dosya ve evrak dolu..

çetin-- bekir beyin nerede olduğunu,anarın aramasıyla öğrendim..
ve bekir beyi ben aradım.. o anlattı,ben anlattım olan biteni..
zamanla yarışıp..benden istediklerini,vekaletim olduğundan
hazırlatabildim.. resmi dairelere ve notere onaylattım..
merkezde de ilgili birimlerle üstünde,epeyce çalıştık..saat 22:00 gibi ,
havaalanına giderken.. tesadüfen..mr.blaunt ve vahide hanımla
arabalarımız yan yana geldiği için..merhabalaştık.. trafik malum..
sıkıntılı halimi  görünce..
niye telaşlı olduğumu sordular..anlatıp..uçağa yetişeceğimi söyledim..
 merak etmeyin beraber,gideriz dediler.. almanyaya ,
hastaneye de beraber gittik,sağolsunlar..
yeliz hanım da oradaydı.. (gülümseyerek) karı -koca olaya el
koymuşlar.. kesinlikle yeliz hanıma, bende gitmek istiyorum..
Adanadan gidenlere, terapi uygulamış.. sakinliklerine imrendim..
herneyse.. bekir bey,imzaladı.. vekaletler,haklar talepler düşünüldü,karşılıklı korundu.. size bankanın,yüzde elli hissesinin satışı yapıldı..  klasör ona ait..

irem-- (şaşkınlıkla )ne.. ne diyorsunuz,çetin bey.. ödeme,vade..
hiç bir şey,konuşulmadı ki daha..

çetin-- miktar,zaman ve koşul yokmuş.. herşeyi siz tayin edecekmişsiniz..  nedim bey,kontrol etsin.. imzaladığınız anda,hayırlı olsun diyebilirim..
irem-- olacak şey değil.. kayıtsız, iş mi yapılır.. sağolsun da.. dünyanın bin türlü hali var.. (monitörü açıp,ahizeyi elime aldım..tuşlara bastım. ) derya,nedim bey gelsin.. birde kahve istiyoruz..
derya-- tamam..

hat alıp,saidi aradım..

said-- buyrun..
irem-- said,ben irem.. dolar,mark ve 24 ayar külçe altının satış fiyatını ,söyler misin bana.. (bakayım dedi.. bekliyorum.. nedim bey geldi.. tokalaştılar..oturdu.. ) hoşgeldiniz nedim bey..
nedim-- hoşbuldum.. (çantasından dosyayı çıkarıp, masama koydu.. )
hera giyim ltd. şirketi kuruldu..onaylandı.. hayırlı olsun..
çetin-- hayırlı olsun..

irem-- sağolun.. şu klasöre ,bir bakarsan.. imzalayacağım..
nedim-- (aldı,açtı kapağı ) oo,bankayı almışsınız.. hayırlı olsun..

irem-- sağol.. daha almadım.. söyle said,yazıyorum.. (yazdım.. )
hesap makinanız özel.. 100 kilo 24 ayar altın,kaç dolar eder..
bir hesaplasan.. (söyledi,onu da yazdım.. )
said-- rakip mi oluyoruz..
irem-- hah hah hah.. ilahi said, iki kuyumcu damat varken.. işim olmaz.. başka bir şey için sordum.. sağolasın.. görüşürüz..
said-- görüşürüz..

kapattım.. saidden öğrendiklerime göre..işlemlerimi  yapıp.. yekünu ,hesapladım.. bankadaki,kasada ki.. ve buradaki nakit hesabımı gözden geçirip.. giyim şirketine vereceğimi ayırdım..
peşinat ve vade miktarlarını yazdım..
antetli iki kağıdın arasına ,karbon kağıdı koyup..  düzgün ve anlaşılır şekilde temize geçirdim.. altına da imzamı attım..

irem-- (kağıdı,çetin beye çevirip) peşinatı transfer edeceğim..
 banka numarasını yazıp,imzalayın lütfen..
çetin-- yazıp,imzalayım da.. hemen yatırmanıza, gerek yok..
böyle bir talebimizin olmadığını,bekir bey özellikle belirtti.. siz imzalayın,ben gideyim.. istiyor değilim..ben getirmekle,görevliydim..

irem-- siz dediğimi,yapın lütfen..
çetin--peki.. (kalktı..bilgileri eğilip,yazarken..nedim bey,çok güzel imzalayabilirsiniz manasında..başını eğip, onayladı )

songül de,kahveleri getirdi..ikram edip,çıktı.. suyumdan bir yudum alıp,akif beyi aradım.. 
akif-- alo..
irem-- merhaba akif bey.. ben irem kara.. nasılsınız..
akif-- iyiyim,irem hanım..siz nasılsınız.. 
irem-- çok şükür,fena değiliz.. (çetin beyin masaya bıraktığı,kağıdı aldım.. )bir ricam var,sizden.. 
akif-- tabi,buyrun.. 
irem-- hesabımdan; vereceğim banka hesap numarasına 
havale yapmanızı telefonda isteyebilir miyim,gelmem gerekir mi..
akif--numarayı ve miktarı söyleyin.. bir bakayım.. bizim bankaysa,yarın da uğrayabilirsiniz.. 
irem-- sizin banka.. (söyledim,şubeyi.. numarayı.. ) beşyüz bin dolar
yatacak.. 
akif-- bu bekir beyin,şahsi hesabıymış.. peki olur.. sizin numaranızı teyit edelim,lütfen.. 
irem-- (dinledim )evet doğru.. çok teşekkür ediyorum.. yarın sabah,çayınızı içmeye gelirim kısmetse.. 
akif-- rica ederim,bekleriz.. iyi günler.. 

kapatıp.. kağıda tarihi ve peşinatın yatırıldığını yazdım.. nedim beye de,imzalattım.. 
kaşeyi bastım iki nüshayada.. tek tek,katlayıp antetli zarfa koydum.. bekir beyin adını adresini yazdım,yapıştırdım.. ve çetin beye verdim,cekedin iç cebine yerleştirdi.. 

çetin-- hayırlı olsun..allah utandırmasın.. 
irem--nedim-- amin.. 
.. benim zarfı da,sümenin altına koyup.. 
irem-- kahveyi soğutmayalım,buyrun.. 

Hiç yorum yok: