Translate

10 Temmuz 2014 Perşembe

2270.bölüm..

hareket edip.. hızla ayrıldı.. bende turgutun arabasına oturdum..
herkes yerleşmişti.. peş peşe çıktık, ana yola..

turgut-- irem hanım,arabanız nerede.. bedri,arabadan aradım demişti de..
irem-- sami beye,kullanması için verdim.. (bir sigara yaktım )
tuna--onun alması,sizin vermeniz ilginç..doğrusu.. yani,nasıl güvenebildiniz.. görevini biliyorsunuz değil mi..

irem-- biliyorum.. onun almaya,benim güvenmeye nedenimiz vardı diyelim.
(ne konuştuğumuzu söyledim..  zeliha hanımla konuşmamızı özetledim..endişesini,düşüncesini ve beklentisini anlattım, benim dediklerimi de aktardım.. ) durum bu turgut.. kızı,anasını,babasını..
korumasını..evini,telefonunu.. herşeyini biliyorsun artık.. betüle,kendine ve bana laf getirmeyecek olan sensin.. dikkatl, ol.
evine bırak ama  girme.. biraz zaman tanı.. yüzgöz olma.. kendine ev açacaksın ya.. annen varken bile, davetten çekin..
bu yıl geçsin.. fikirler,olgunlaşsın..
okula ,çevresine alışsın..öğrensin.. bizlere,sana güvensin önce..
ayakları üstünde durup..anasına-babasına ben seviyorum diyebilsin.. anladın mı..
turgut-- anladım..

irem-- kızkardeşin yok,ablan yok.. o yaş dönemindeki kızların,düşüncelerini.. duygularını.. kaprislerini.. tavırlarını bilmiyorsun.. yada kız arkadaşlarından gördüğün kadarını biliyorsun.. bugün,ak dediğine.. yarın kara diyebilir.. her an,aynı olmaz..
yanında bir başkasını görürsün.. mantığını,sağduyunu koru.. hemen hükümverme.. sen sadece betüle,niyetinin ciddi olduğunu belirt.. zaten,gönlünün olup olmadığını anlarsın.. amacım ,betülün ailesini karşına almadan sağlam bir başlangıç yapabilmeniz.. uzun
vadede ,ne kadar haklı olduğumu göreceksin kısmetse..

turgut--(gülümseyerek) inşallah.. sağolun.. betül ve evlilik lafı  moral verdi  bana..
irem-- turgutt,yanında oturuyorum.. uzun vade dedim, evlilik değil..
sana bir senaryo yazarım,görürsün gününü..

turgut-- hah hah hah.. gaz,fren,şanzıman.. halim duman.. bunu,
çok beğendim..

irem-- (gelmişiz,köşkün önünde duran, arabamı görünce..derin bir nefes aldım )gerçek dünyaya,hoşgeldik..
turgut-- (park etti )evet.. çok ani oldu..  eşyaları indirecek miyiz..
irem-- yok,dursun şimdi.. sonra alırız.. Osmaniyeye gidilmesi gerekirse..
neyse.. gel şimdi..

ikimiz ve diğer arkadaşlar da,arabalardan indiler.. bahçeye girip.. ali beyle selamlaştık.. kurtlar önümde oturup, patilerini kaldırdıklarından
diğerleri köşke gittiler..
ben sevdim,okşadım.. başka bir şey daha olmuş da,sevinmiş gibiler sanki.. tina,maxin boynuna doğru yaklaştı.. nazlı nazlı..
irem-- (gülerek,doğruldum ) songül kemik verdi mi,size..
max hav dedi..
irem-- aferin oğlum.. hadi bir daha isteyin..

onlar hızla,ben ağır ağır köşke girdim.. görünürde kimse yok.. koltuklar.. masalar boş.. lavoboya gidip, elimi yıkadım.. dışarı çıkınca..

irem-- deryaa... neredesinn..
derya-- mutfaktaa..
irem-- (yürüdüm mutfağa doğru ) böyle mi karşılanacaktım benn..
aşkol...........
sürprizzzzzz diye bağırılınca..  irkildim..

Hiç yorum yok: