Translate

30 Haziran 2014 Pazartesi

2269.bölüm..

irem--  hem toprağı bozdum,hem  zarar ettim.. havuçlar da elimizde
kaldı.. ve sen söylemiyorsun,aşkolsun yani tuna..
ben,çiftçilik mi yapmışım sanki.. uyarsana.. ne oldu,o havuçlara..

tuna-- bir şartla,söylerim.. önce söz ver..
irem-- söz söz.. indik,hadi işimiz var..

kemerleri açıp, ayağa kalktık..

tuna-- sen sormanın haricinde..hiç tarlaya gidip,nereye ekildiğine.. ürüne.. gelişimine baktın mı.. yada yaprağını görsen,burada havuç ekili der misin..

irem-- cık,demem.. nereden bileyim,yaprağı nasıl olur.. hem zaman yoktu ki.. nasıl gitseydim..
tuna-- hıı,iştee. uzaktan kumandayla, toprakla uğraşılmaz ve
çiftçi olunmaz..sen nasıl işini takip edip,kontrolü elden bırakmıyorsun.. bu da öyle..
havuç uygun bir yere..çok az olarak ekildi,yalan olmaması
ve sen gidersen gösterebilmek için..
.. toprağı bozmadın,zarar etmedin ..havuç elimizde kalmadı ama hevesini aldın.. bir daha niyetlenmedin..
zaten fırsatta olmadı ama.. eğer yine isteseydin,uyaracaktım..

hostes kapıyı açıp,merdiveni indirdi..

irem-- bana ne için,söz ver dedin..
tuna-- hüseyine kızmayacak, kesinlikle bahsetmeyeceksin.. ziraat mühendisi için de,kötü düşünmeyeceksin.. sorumlu bendim..

irem-- tamamm.. (gülerek )sorumluyla görülecek, bir hesabım var..
tuna-- (iki adım geriye gidip.. gülerek )kabull..  ama şimdi değil..
 okula gitmem lazım..  hadi size iyi günlerr..

biz kahkahalarla gülerken.. tuna fırtına gibi,uçaktan indi..

eşyalarla,inip.. taşıma arabalarına koyduk..hızlı hızlı.. park yerine doğru yürüdük..
anar,ahu,ercan bey,gülderen hanım,nedim bey.. iki arabayla
gidecekler..
bizde,bedri.. turgut ,ilter,yaseminin arabasına eşyaları yerleştiriyoruz..

tuna niyeyse geri dönmüş.. korna çalınca..
mehmet-- ayrılamadı tuna bey..
irem-- (gülerek gittim yanına.. cam açık.. ) sen kaçtın ha..
tuna-- yaa,kader utansın..çantanı aç.. ( cekedinin cebinden,çek karnemi,evraklarımı.. para destelerini çıkarıp ,verdi elime.. ) öptümm seni..

irem--(yerleştirdim ) bende seni akşam öpeceğim.. hemde,öyle-böyle değil..
tuna-- hah hah hah.. görüşürüz,aşkımm.. rast gelsin..
irem-- sağol.. senin de.. kaydımı yaptırıver,hıhh..
tuna-- hahhh hah hah.. byy..

Hiç yorum yok: