Translate

30 Haziran 2014 Pazartesi

2267.bölüm..

bedri-- ötmenim,bizde nasiplenecekmiyiz.. yani,kahvenin yanına
mutlaka ..şöyle çikolatalı birşey, yapacaksınızdır değil mi..
irem-- tabi ki.. truf düşünüyorum.. zaman bulursam,daha önceden de yaparımm.. gülderen hanıma da,gönderirim..
gülderen-- yok yok,ben gelip yerim..komşum...
güldük..

ahu-- maşallah canım,ilterden duyuyorum yaptıklarınızı..
irem-- kusura bakma ahu,göndermeyi düşünemediğimi yeni fark ettim..
ahu--  tatlıyla aram, hiç iyi değildir.. onun için söylemedim,irem..
beraberliğinize,imrendiğimi belirtmek istemiştim..
nedim-- benimde,iyi değildi.. ama irem hanım yapınca,sevdiriyor ve yediriyor..
şule-- doğru valla..
yasemin-- eli yatkın ve bereketli..
mehmet-- ben yardım ederim size..

irem-- sağolun..teklif etmeniz bile yeter.. maşallah.. hepiniz hamaratsınız..

anar-- şey,irem hanım.. ben..
ilter-- suçlu gibi konuştun,anar..
anar-- Azerbeycandan gelecek olan misafiriniz,gıyas benim yardımcımdı ilter..
irem hanım,beni öğlen yemeğine davet etmiş..babasının evine götürmüştü.. ahmet bey, muhteşem bir sofra hazırlamış.. hiç o kadar fazla,yemek yediğimi hatırlamıyorum..
sonra Osmaniyeye gittik.. fıstıklar yükleniyordu.. ekibim de,oradaydı.. ben anlattım,tabi.. şimdi o ,sorumlu oldu ve bana ,ahmet beye gideceğim değil mi dedi.. ahmet bey yok,desem de.. pek inandıramadım..

irem-- (gülerek) sen,hiç merak etme anar.. babamı görmedi,nasılsa.. gıyasa,geçici baba bulurum ben..
mehmet-- valla,yardımcı olmak isterdim de..
tuna-- evet,olmaz..

irem-- olsa, nasıl olurdu acaba.. babam,benden on iki yaş büyük ve bayim. nişanlısı,müdürüm..
annemin üstüne, kuma getirmiş.. iş yerinde,güyaa gül gibi geçiniyoruz..
ben damdan,yeni çıkmışım.. elimi tekrar kana bulamadan..
şu okulu bitireyim.. diyorum.. babamı tenhada kıstırırım,nasılsa..
biraz çizsem,yeter.. durduk yerde,spikerlik teklifi geldi birde.. ben
iki küfreder,bir konuşurum..  anında şutlarlar beni.. falçatasız,gitmeyim bari..  namım yürüsün.. şöförsün,dediler..kız vermediler..  gaz, fren, şanzıman.. halim duman..

tuna--(elimi tuttu,minik minik vuruyor) iremm, uyan canım..
 sayıklıyordun.. kabus gördün herhalde..
mehmet-- offffffffffff..
nedim-- ucuz kurtardın,ya uyanık olsaydı..
şule-- dumandı halimiz,kumaydı şuleniz.. çizecekti,irem abimiz..

kahkahayı düşünün artık..

Hiç yorum yok: