Translate

30 Haziran 2014 Pazartesi

2266.bölüm..

mr.smith-- bilgi vermek, yasak ama okuduğum kısımda,çok hoşuma giden birkaç, değerlendirme var.. isim vermeden,söylemek istiyorum.. ama sizler duymamış olacaksınız..
irem-- bir dakika,(ercan beye baktım ..)
ercan-- (fısıltıyla ) burada olduğumu bilmesin,ben duymam..
irem-- (gülümseyerek,başımı eğdim ) buyrun,mr.smith.. sizi dinliyoruz..

mr.smith--çok başarılıymışsınız,size verilecek her üst düzey görevi..
itinayla,yerine getirecek bilgi ve beceriye sahip olduğunuza  inanmışlar..
"100 den başka verecek puan yoktu.. etkilendim,konunun uzmanıyım ama ağzım açık,dinledim ve zevk aldım " demiş birisi..
birisi,"diplomat .. mütercim-tercüman.. simultane tercüman olur "demiş..
 bir diğeri;"idealine ulaşmak için.. her engeli aşacak kararlılıkta.. tavizi yok.. sadece eşinin ,tek lafıyla vazgeçebilir.. aralarındaki sevgi,aşk çok güçlü..irem hanımın beş yıl sonra.. en az üç farklı ve önemli görevi olacağına...çok geniş bir çevre tarafından ,tanınacağına ve aranacağına inanıyorum..
 kapasitesi,kıvrak zekası, bilgisi,yerinde cesareti ve özgüveni var..
doğru tespit yapabilme,problem çözebilme yeteneğine de sahip.." demiş..
bir başkası da; "irem kara,fırsatları ve görevleri değerlendirecektir..
hiç kuşkum yok ki,yolu açar ve yürür.. fakat eşinin engellememesi için,uyarılması gerekebilir.. "

yine kahkahalar atıldı..

tuna-- (bana bakıp) sen ,bu mülakatta bizden mi bahsettin ki..
aramızdaki sevginin ,aşkın çok güçlü olduğunu biliyorlar..
seni engellediğim fikrine,nasıl kapıldılar acaba..
irem-- bende şaşırdım.. seni ,hiç konu etmedim.. evliyim bile demedim..  zaten özel hiç birşey,sorulmadı..konuşmadık,yani..
hocalara madalya lazım.. ruhumu okumuşlar,yeminle..

bir kahkaha daha yükseldi..
irem-- (ercan beye bakıp,kulağını kapatmasını..yani  duymamasını
istedim.. başını salladı )
mr.smith.. paylaştığınız için,teşekkür ederim.. yasak dediniz ama
kurul üyelerinin imzası ,adı olması lazım.. söyleyeceğim isimlerden
kaç tanesi var,onu söyleyin sadece.. bir konuyu anlamam için gerekiyor.
mr.smith-- peki..

irem-- kadir ,öznur ,ersin ,fuzuli ,nadir,ibrahim ,sinan.
 saydığım,isimler var mı..

mr.smith-- beş kişiden, dört kişiyi bildiniz.. konuyu anladınız mı..
irem-- evet de,beşinciyi söylemek isterseniz.. kendinizi engellemeyin..

kahkahalarla güldük yine..

irem-- mr.smith.. böyle bir konuşma aramızda hiç yaşanmadığı için..
jestinize karşılık vermem de,gerekmiyor tabi.. ama içimden,geldi..
kırk yıllık hatırı olması dolayısıyla.. sizi evimde,kahve içmeye
 davet ediyorum.. cumartesi geldiğinizde,buyrun..

mr.smith-- ah,çok teşekkür ediyorum..memnuniyetle ama
düğün yemeği var..hem evinizi bile bilmiyorum,zamanınız olur mu..
irem-- olur ,olacak.. düğün yapılacak yerde de,evimiz var.. görüşürüz,iyi günler diliyorum..
mr.smith-- size de.. yeniden tebrik ediyor ve duyulmadığına emin olun diyorum..
irem-- tamam,anlaşıldı..

irem-- (kapatıp) sağolun ercan bey.. 
ercan-- (gülümsedi) ne için.. ben uyumuşum.. 
irem-- (güldüm ) ona bakarsak,hepimiz uyumuşuz.. hele beni,ayakta 
uyutmuşlar.. 

irem--(bedri,elini kaldırdı ) söyle,çocuğum.. pardon, daldım bir an.. 
herkes nasıl gülüyor,bayıldılar.. 

Hiç yorum yok: