Translate

30 Haziran 2014 Pazartesi

2265.bölüm..

uçakta arkadaşlar da,kutladılar samimiyetle..

gülderen hanım,hiç üşümediği ve yürümediği için mutluydu..
kayıp,düşme riski vardı çünkü..
sezai bey de,arabayı geri götürürken çok mutluydu..
faruk bey ,sabah tunanın araması ile.. haberdar olduğundan..
mehmet ve davut beyleri arabasına davet etmiş ve nikahlandıklarını
söylemiş.. tunaya da,teşekkür etti..
artık neler konuştularsa.. mehmet bey,çok duygusaldı.. şuleyle ön tarafta fısıldaşıyorlardı.. kahvelerimiz çikolatamız geldiğinde..

anar-- (sesini yükselterek ) irem hanım,müjde kutlaması nasıl olur..
biz mi sizi ,davet edeceğiz.. siz mi ,bizi..

tuna-- fark eder mi,anar.. maksat beraber olmak..
irem-- hem sen, nereye davet edeceksin ki.. evin yok..
yasemin-- aşkolsun irem hanım.. belki  sürpriz..

irem-- yaptık, deme sakın..
anar-- başka kim yaptı ki..
nedim-- hiç canım.. öylesine dedi irem hanım..

kahkahalarla güldük..

turgut-- ev teklifinizi, kabul ediyoruz irem hanım.. yasemin ,
onu söylemeye çalışıyordu..
irem-- oo,hayırlı olsun.. sevindim..
yasemin-- sağolun.. turgutu da,biz ikna ettik.. dürdane teyze,
evini bırakmasa da.. gelir kalır.. kendisi de rahat eder..

irem-- tamam,iyi düşünmüşsünüz.. derhal evlenin..
güldüler..

gülderen-- önümüzdeki pazar,bize gelin .. hep beraber, yer içeriz..
irem-- olmaz,yorulursunuz.. gelmem size..
ahu-- bize gelin..
irem-- bir tatil günün var ahu,sana da gelmem..
tuna-- o gün nail evlenecek,zaten.. çiftlikte kutlarız,olur mu.
irem-- iyi,olur..

hostesimiz niyeyse,pek bir cilveli olmuş.. bana telsizi getirdi..
-- sizi arıyorlar.. ben ve pilotumuz tebrik ediyoruz..
irem-- çok teşekkür ediyorum.. kimmiş arayan..

-- mr.smith dedi..
irem-- sağol..( bastım tuşa) merhaba,mr.smith..nasılsınız..
mr.smith-- teşekkür ederim.. iyiyim..  gözünüz aydın..
sizi gönülden tebrik ediyorum.. birinci olmanızdan,gurur duydum..
jack de,selamlarını gönderiyor..
irem-- sağolun,mr.smith.. çok naziksiniz.. sizde,benim selamımı
 iletirseniz sevinirim.. siz nereden haber aldınız..zarf,iş yerine gelmiş
derya aradı da.. ben,on dakika önce öğrendim..

mr.smith-- bölge müdürlüklerine listeler.. dosyalar gitmiş,haberim olmaz mı hiç.. kazananların dosyalarını istedim..
mülakat ekibinin, ana seçici kurulun.. kazananlar hakkındaki genel
düşünceleri ..değerlendirme ve önerileri ,bir kaç cümleyle belirtilmiş.. ama sizin için.. üç klasör doldurmuşlar..

irem-- hıhh,o kadarcık mı..
o da,bizde ..kahkahayla güldük..

Hiç yorum yok: