Translate

30 Haziran 2014 Pazartesi

2264.bölüm..

tuna-- derya ,çabuk olsana..
derya--  elim titremese... hıh,açtım.. hah hah hah.. müjdemi istiyorummmmm..
tuna-- veririm,söylee...
irem-- hangi zarfı açtın,ona göre müjde vereceğim ben..

derya--  bir üst sınıfta okumaya, hak kazanmışsınız.. heyet üyeleri
not ortalaması 100 yazıyor.. tebrik ediyorlar.. bende ediyorum..
irem--sağol canım..diğerini de ,aç.. (tuna omuzuma sarılıp,yanağımı öptü)
nedim-- ne olmuş..
tuna-- sınıf atlamış.. tam puanla..

tebrik ederlerken.. aylin,çiğdem,gülçin de geldi.. sarılıp öpüyorlar beni..

tuna-- deryaa,hadii..
irem-- seni telaşlı görmek, çok ilginç..
tuna-- herkes bekliyor,baksana..
davut-- bekleriz canım..

derya--........... (kağıdı açıyor..) heyt beee.. yakışır patronuma.
kadrolu eleman olarak,çalışmanızdan ..onur duyacaklarmış..
mülakata katılan, adaylar arasından.. tüm kriterlerden, yüz tam puan alarak..Türkiye birincisi olmuşsunuz.. tebrik ediyorumm..

irem-- sağol,canım..haber verdiğin için.. öpüyorum seni..görüşürüz..

davut beye verdim,ahizeyi.. kapattı..

yavuz-- ee,sonuç ne..
irem-- maalesef..
yusuf-- hii.. ciddi misiniz..
irem-- (gülerek ) değilimmm..
tuna-- hah hah hah..

irem-- söz verdiğim gibi,Türkiye birincisi olmuşum.. tam puanla..
yusuf-- helal olsun..
mahmut--ortağım,kutlarım..
yavuz-- bende,tebrik ediyorum..
faruk-- başka bir sonuç mümkün müş gibi,demiştiniz.. kutluyorum.

tokalaştık..sarıldık,öpüştük.. sevindik tebrik ettiler sağolsunlar..
gülderen--yanıma gell, bende edeceğimmm..
gülerek gittim yanına.. elinden tutup,çıkardım arabadan..
sarıldık,öptü..
gülderen-- tebrik ediyorum.. çok mutlu oldum..
irem-- teşekkür ediyorum.. gülderen hanım.. (tekerlekli sandalyeyi, çekip ) buyurmaz mısınız..
nedim bey,melek,candan ben.. battanıyeye sarıp..koltuğa oturmasını
sağladık..

ercan-- mahmut beyle,ne ortaklığınız var..
irem-- iş ortaklığımız ,var..
mahmut-- ağzımı açmayacağım, bir daha..
candan--  mahmut bey, ortaklığınız önce başladıysa.. sorun değil ki..
nedim-- evet,mal beyanı verecek..zaten..

mehmet--(gülerek ) sözlü akitte,geçerli olur..
gülderen-- sizin sözünüz,resmi kayıtlara geçtiği için.. yarı resmi,sayılır.. bende şahitim..
irem-- hah hah hah.. içimi okudunuz..
yavuz-- başka bir ortaklık ta,başlamak üzere sanırım..
irem-- evet..
yusuf-- belgenizle,kuruma başvurma süresi .. bir hafta..
haberiniz olsun..
yavuz-- evet,o zaman kadrolu olacaksınız..
irem-- hıı,güzell.. bize müsade.. işim gücüm var.. oyalamayın benii..

kahkahalar atıldı..

Hiç yorum yok: