Translate

30 Haziran 2014 Pazartesi

2263.bölüm..

tuna-- şakaydı,sezai bey.. nazımız,geçiyor.. ondan söyledim..
sezai-- hı,bey diyince.. arkadaş olduğunuzu anlayamadım..
nedim-- ben avukatım.. tuna bey ve eşim resmi görevli..
 irem hanım,patronum .. hanım ve bey demek.. bizim alışkanlığımız yani.. birde başkalarının yanında konuşurken..
arada mesafe bırakmak gerekiyor ve iyi oluyor..

sezai-- anladım.. hanımefendi,birşey söyleyebilir miyim..
gülderen-- tabi,buyur..
sezai-- hava çok soğuk.. yer karlı,buzlu.. uçağa kadar ,yürüme istiyorum.. yanlış anlamazsan,bir teklifim olacak..

gülderen-- söyle,sezai..yanlış anlamam..
sezai-- bagajda.. birisi için,aldığım.. daha ambalajında,olan.. tekerlekli sandalye var.. açsam,oturur musunuz..
gülderen-- otururum elbette.. bende nasıl yürüyeceğim diye,onu düşünüyordum..
nedim-- sağolasın,sezai....
sezai-- uff,sizde..

havaalanının,parkına girdik.. herkes park etti ..indik..
eldiven,atkı,bere..mantolar alındı,bagajlardan.. telaşla giyiniyoruz..

bedri,turgut,ilter,anar eşyaları taşıma arabalarına yerleştiriyorlar..
recai,sezai ve melek.. arabanın açılıp.. kurulmasını sağlıyorlar..
faruk,mehmet ve davut bey gayet samimi konuşuyorlardı..
kızlar da,diğer arabaların bagajını kontrol ediyor.. karışıklık olmasın diye..
kar ,lapa lapa yağmaya başladığından..
mahmut beyin arabasındakiler ve gülderen hanım inmediler..


irem-- bir sigara içerim,kocacığım..
tuna-- (verdi,yaktı ) daha iyisin,değil mi..
irem-- (gülümsedim )evet,iyiyim..
tuna-- sen dur da.. eşyaları,götürüp.. battaniye getireyim,gülderen hanıma..
irem-- tamam..

tuna -- araba hazır mı sezai..
sezai-- hazır..
tuna-- bir deneme sürüşü yapalım..yasemin sen otursana..
kaymamış olursun..
yasemin oturdu.. bizim yolcular kakara kikiri beraberce,gittiler..
candan,melek.. gülderen hanımın yanında konuşuyoruz..camı araladı biraz..

melek-- geldiğiniz için,teşekkür ederiz..
candan-- evet,sizi yorduk..
gülderen-- rica ederiz.. yorulmadık.. allah tamamına erdirsin..
mutlulukla inşallah.. ağırladığınız için..sağolun..

melek-- ne demek,gülderen hanım..
candan-- amin de..biz askerlik,bekleyeceğiz ..melek eczane açacak,ev bulacak..
irem-- onlar kolay.. buluruz.. gelince karar verirsin..

mehmet-- faruk telefon çalıyor..
faruk-- (gitti arabaya..konuştu ve yanıma geldi aceleyle ) irem hanım.. yaşar aradı..derya hanım,acil irem hanımla görüşmem lazım demiş.. bu arabadan,siz arayın..

irem-- gideceğiz,aramayım..
mehmet-- arayın da,öğrenin irem hanım..
irem-- derya acil dediyse,acildir.. yolculuk sıkıntılı geçmesin
dedim mehmet bey..
davut-- ben arayayım..duruma göre,gittiler derim..
irem-- siz bilirsiniz.. kötü bir haberse,kesinlikle söylemeyin..

oturdu,gülderen hanımın yanındaki koltuğa.. mahmut bey,yavuz bey
ercan ve yusuf bey de geldiler,arabanın yanına.. ne oldu diyorlar..
nedim beyle,tuna da geliyorlar.. tekerlekli sandalyeye battaniyeleri koymuşlar..

davut-- derya hanım..ben davut.. hayırdır,konu acil demişsiniz............. ...................... (gülümseyerek bana baktı..) tamam..veriyorum..
irem hanım,sınav sonuçlarınız gelmiş..

irem-- (gittim yanına.. o oturuyor,ahizeyi uzattı ) deryaa..
derya-- irem hanım.. elim ayağım titredi valla.. özel kurye getirdi,zarfları..

tuna geldi yanıma.. kulağını ahizeye yaklaştırdı..
irem-- sakin ol,derya.. zarfları aç ,oku bana..
tuna-- (dikkatli açıyor herhalde ) derya ,çabuk olsana..

Hiç yorum yok: