Translate

20 Haziran 2014 Cuma

2260.bölüm..

banyoda  elimi yüzümü yıkadım.. saçımla boğuşurken.. oda kapısı kapandı sanki..
irem-- ( saçım açılmıyor,bir türlü.. krem de fayda etmedi. )
senin uzun saç merakın,şu sıkıntıma değer mi ya.. su,şampuan değişti,açılmıyor işte.. gönül diyor,git kısacık kestir.. tunaa.. jöleyi getirdiysen,versene yoksa delireceğim.. ıslatayım bari..

öne eğilmiştim.. saçlarımı arkaya atıp,doğruldum.. tuna kravat hariç ,giyinmiş,tam karşımda duruyor.. bir elinde,saç açıcı sprey ve jöle kutusu.. diğerinde kılıflı bir askı var.. biraz bozulmuş olarak ,tezgahın üstüne koydu.. askıyı da,duvardaki havluluğa astı..

tuna-- resepsiyondan bunları istemiştim..
gecede temin edildi,diye aradılar.... buyur,kullan ve giy.. saçını da,istediğin gibi kestirebilirsin.. kazıtsan bile,olur..

dönüp çıktı banyodan..

iki dakikada,spreyle açıldı saçım..öyle ki tokasız,açık bırakabildim..
kılıfın fermuarını açıp.. modern,yaşıma ve bedenime göre
krem rengi.. triko,pantolon- bluz takımı görünce
gözlerim doldu..makyajımı yapıp..kıyafeti de, giydim.. süper oldu..

eşyalarımı alıp,çıktım.. çantaya, yerleştirdim güzelce.. ayakkabılarımı
giydim..
ayakta,arkası dönük..elleri ceplerinde.. pencereden bakan tunanın
 yanına gidip, çevirdim kendime..

irem-- öyle söylediğim için,özür dilerim..
gerçekten,canım yanmış ve bunalmıştım.. sıkıntı dediğim buydu..
yoksa sen,her güzelliğe layıksın..
tuna-- sende..ama saç merakımı konu etmenden,kestirmene karıştığımı söylemenden.. sıkıldım.. karışmıyorum artık,nasıl istiyorsan öyle kestir..  bir daha,saç lafı duymak istemiyorum.. tamam mı..
irem-- tamam..
tuna-- iyi.. gidelim,öyleyse..
irem-- kıyafet için de,teşekkür ederim..
tuna-- güle güle ,giy..
boynuna sarılıp.. öptüm dudaklarını.. o da,karşılık verince.. azıcık çekildim..

irem-- barıştık mı..
tuna-- daha değil..
irem-- ama tunam,pembe ruj sende iyi durmuyor.. valla bak..
tuna-- hah hah hah..

banyo da,ikimizde dudaklarımızla uğraşıyoruz.. o siliyor,ben ruj sürüyorum..
irem-- (kapattım ) tamam tamam.. çıktı..

tuna--(gülerek )rujunu değiştir.. çabuk silinen olsun..
irem-- beraber,gidip deneyelim..
tuna-- tabi canımm..

***********

yediyi,on geçe kahvaltı salonundaydık.. bizim ekipten,kimse yoktu..
yiyeceklerimizi alıp,pencere kenarındaki bir masaya oturduk..
yirmi kişi ancak var.. koca salonda..

tuna-- gelirler birazdan.. giderken,onların yanında
ödeme yapmak istemiyorum..beş dakika,resepsiyona ineyim olur mu..
irem-- olur.. kasadan inci takımı aldın,değil mi..
tuna-- aldım,çantanda..

Hiç yorum yok: