Translate

20 Haziran 2014 Cuma

2259.bölüm..

tuna-- rica ederim.. mecburiyetle en sevmediğim şeyi yaptım ve başkasının özelini anlattım.. lütfen bana söz verin,yoksa uyuyamam..

mehmet-- (güldü )peki,söz.. şimdide faruğu kayırıyorsunuz,farkındaysanız..
tuna-- hayır hayır.. faruk bey zorla evlenmemiş,yoruma açık değil..
kayırılmaya da,ihtiyacı yok.. ben kendim için, birşey istedim..

davut-- yani tuna bey.. bu kadar,içkiden.. yorgunluktan.. olan-bitenden sonra hala dikkatlisiniz.. tamam,kayırırım diyip geçin...

tuna-- olmazz.. benim mehmet beyi, gerekirse kayırmamı da..
beklememeli ki,sürpriz olabilsin.
ziyaya da destek vermemin , başka bir nedeni daha vardı.. yoksa
lafa girmezdim..
mehmet-- (tokalaşırken gülerek ) sabah bir daha tekrar ederseniz,anlarım herhalde..

davut--tuna--irem-- hah hah hah..

ikisiyle de,tokalaştık.. çıktılar odadan..

**********

kıyafetlerimizi çıkarırken..
irem-- siz beraber mi,geldiniz buraya..
tuna-- yok.. odasına gitti,güya.. (gülümseyerek )birkaç dakika,sonra..
 davut beyi alıp gelmiş..
irem-- niye güldün ki..

sormaa dedi,banyoya gitti.. bende makyajımı silmeye,gittim..
 duşa girmiş..
telefon çalınca.. suyu kapattı..
irem-- ben açardım canım..
tuna-- sessiz ol,ben açarım..  (uzanıp aldı ahizeyi ) evet.......................... ....................................... (gülümseyerek  dinledi ) sağolun,iyi geceler.
kapattı telefonu..  suyu açarken..

irem-- sormaaa demeyi unuttun..
tuna-- hah hah hah..

************

sabah 6 gibi uyandırdı beni..
tuna-- aşkımm,daha erken ama bunu görmek isteyeceğine eminim..
irem--(mahmur mahmur,gülümsedim ) seni görmeyi,isterim de..bu her neyse kalsın.. uykum varr..
tuna-- (yanıma yatıp,sarıldı.. ) pekii.. kalsın..

ben yarım saat daha uyumuşum.. tunanın kolunu çekip kalktım.. vücudumu esnetirken.. perdeyi aralayıp..cama yapışmış,beyazlıkları görünce..
irem-- ayyy ,kar yağıyorr..
(geldim yanına.. hevesle,elini tuttum.. ) tunamm,uyan kar yağıyor.. (gözünü aralayıp,gülerek bakınca..) tabi yaa.. bunu söyleyecektin değil mi..
tuna-- hı hı..
irem-- (yanağını okşayıp ) canım,benim.. keşke kalabilsek ,karlarda
 yuvarlanabilseydik..
tuna-- sağlık olsun,yaparız nasılsa..
irem-- evet,inşallah..

********

Hiç yorum yok: