Translate

20 Haziran 2014 Cuma

2258.bölüm..

tuşa bastı şule..
şule-- mehmetle ilgili ne biliyorsunuz,irem hanım..
irem-- mehmet beyin,seni nasıl karşıladığını anlattı melis..
ama açıklamam uygunsuz olurdu,değil mi....
şule-- hımm,evet.. şok oldum.. dönüyordum neredeyse..
irem-- hah hah hah..
yasemin-- ne oldu ki..
şule-- anlatırım..

katta,indik..
irem-- (kısık sesle.. )sabah erkenden,kahvaltı salonunda olun.. hadi iyi geceler..
yasemin--şule-- size de..
irem-- hı,şule.. annenle,baban niye gelmedi..
şule-- babam,annemi ingiltereye götürmüş.. nasıl olduysa,artık.. kendisi teklif etmiş hemde.. sizinle ne ilgisi var,bilmiyorum da.. ablam irem hanıma söyle,sevineceğime eminim demişti..
irem-- (gülümsedim ) sevindim.. sonra konuşuruz..
şule-- tamam..

*********

tıklattım bizim odanın kapısını..tuna açtı da.. içeride koltuklarda,oturan.. davut ve mehmet beyi görünce şaşırdım..

irem--  (girdim içeri ) hoşgeldiniz,beyler..
davut--mehmet-- hoşbulduk..
irem--(mantomu asarken )hayırdır inşallah..

tuna-- sıkıştırdılar beni karıcığım... anlattım,biliyorlar..
irem-- (oturdum yanına ) çok iyi yapmışsın.. feci sıkıntıdalar.. faruk bey,tepkinizden çok çekindiğini söyledi şuleye de..

mehmet-- şule de mi biliyordu..
irem-- yok canım.. şimdi öğrendiler.. ben söyledim..

davut-- koca adam,daha ne çekiniyor ki..
mehmet-- demek,ondan dün o kadar panikledi..
davut-- dün,ne oldu ki..
irem-- bizle beraberken,iş yerine..bir bayan arkadaşı geldi de..
oradayız diye,haliyle sıkıldı..
mehmet-- siz gitmişsiniz,ben aradım.. morali çok bozuktu..

irem-- istenmeyen durumlar,oluyor bazen.. madem,öğrendiniz..
 tafra yapmayın da.. üzülmesinler..size çok değer veriyor..
 gizli olmak,zor.. niçin söylediniz de,diyebilir..

mehmet-- allah mesut etsin,tabi.. fazla olmamak kaydıyla,ben faruğa dokundurmamı yaparım.. son bir soru.. ne zaman evlenmişler..

tuna-- adam,karısıyla beraber..ne olur kızmayın ,biz evlendik dedi..
ne zaman evlendiniz denir mi,mehmet bey.. sormadık,samimiyetle tebrik ettik.. lütfen,o dokundurmanızı da yapmayın.. söylediğime pişman olmayım.. kendinizi,faruk beyin yerine koyun..

mehmet-- peki.. iyi geceler.. anlattığınız için,sağolun..
kalktılar.. bizde ayaktayız..

Hiç yorum yok: