Translate

20 Haziran 2014 Cuma

2257.bölüm..

epeyce sonra.. nişan sahipleriyle vedalaştık,teşekkürler edildi....
azra hanımlarla,mahmut beylerde ..evlerine davet ettiler,kalalım diye.. sağolun dedik.. hepsi, evlerine gittiler..

herkes odasına çıkacak.. lobideyiz..

faruk-- bize gidelim,yer müsait kalabilirsiniz de..
yavuz-- teşekkür ederiz ,hiç gerek olmamasına rağmen,oda ayırtmışlar..kalalım faruk bey..
yusuf-- geç oldu.. sabah erken döneceğiz,hem..
özcan-- başka zaman,geliriz faruk bey.. sağolun..
philip-- iyi geceler..

tuna-- evet.. sabah gelmeyin,sakın.. biz gideriz..

faruk-- peki.. beklerim.. mehmet,davut siz gelin bari..
davut-- sağol,başka zaman olsun..
mehmet-- gidip,gelmeyelim... buradan,beraberce gideriz.. sana güle güle..

faruk bey "siz bilirsiniz.. iyi geceler "... diyip,çıktı otelden..
melis faruk beyle,gidecek de.. fark edilsin istemiyor tabi..  sıkıntılı..
irem-- yasemin,şule,melisle konuşmam lazım,izin verir misiniz beyler..
tuna-- tamam..
irem-- iyi geceler hepinize..
size de dediler..

mehmet bey,anar gönülsüz de olsa,gittiler tunayla..

üçümüz kalınca..
yasemin-- faruk bey,gerçekten gittiyse ya..
irem--yaseminn.. gider mi,sence..
melis-- offff.. ne yapacağımızı şaşırdık..
şule-- (elini tuttu) boşver,gayet iyiydiniz..
irem-- evet,bence de.. kızlar,sizin haberiniz yoktu ..benden duydunuz şimdi.. çaktırmayın sakın.. faruk bey, tunayla bana dün söyledi..
şule-- tamam..
yasemin-- iyi tebrik ederiz,bizde..

faruk bey,içeri girince.. güldük..
yanımıza gelince de..

yasemin--(elini uzattı )  tebrik ederiz,faruk bey.. mutluluklar diliyorum..
faruk-- (tokalaştılar.. gülerek ) teşekkür ediyorum...
şule-- mehmet şüpheleniyordu.. haberiniz olsun.. tebrik ediyorum bende.. ve gerçekten,çok yakışmışsınız..
faruk-- (onunla da tokalaştı ) sağol.. (melise bakarak ) bence de..
mehmedin..tepkisini bilemediğim için ,söyleyemedim .. nişanda,
dediklerini biliyorsun..  bekliyorum ama nasıl olacağı ,gittikçe zorlaşıyor..

irem-- takmayın kafanıza.. çare bulunacak,bir şekilde.. hadi size iyi geceler..
melis-- faruk-- iyi geceler..
faruk-- ve çok teşekkür ediyoruz.. ziya bey de,haberdardı herhalde..
irem--(güldüm )  rica ederim.. evlileri,ayırmayım dedim.. ve evet..bizi getirirken sordu.. dikkat çekecek kadar,
birbirinizle yakınlaşmamaya çalışıyormuşsunuz.. tahmin etmiş..
adam cin gibi..
melis-- tarlaya niye kalp çizdiğini de biliyorsunuz,sanırım..
irem-- evet ama söylemem. hadi,kızlar.. tuna nerede kaldın diye inebilir.. anarla..mehmet bey de,bozuldu.. biz çıkalım..

el sallayıp.. asansöre bindik..

Hiç yorum yok: