Translate

16 Haziran 2014 Pazartesi

2255.bölüm..

irem-- çok şükür,öyle sanılsa da.. gelmemiş.. kendince haklı nedenlerle kimseye haber vermeden,gitmiş.. telefonda,tüm iyi niyetimle ; oo,ne planlarım var.. beni istediğine illallah diyeceksin daha  dediğim için.. beni yakacaktı neredeyse.. sizce kaçırılmış olabilir mi diyince,jeton düştü.alakam var sanılmış..

mehmet-- inanmıyorumm..
yavuz-- olacak şey değil..
anar-- bunu tahmin bile edemezdim,doğrusu..
arif-- maalesef,bu iş böyle.. o da,sormak zorunda..
philip-- kurup,inanıyorlar.. iremin burada olmadığını bilmiyorlar sanki.. ki,olsa bile kaçırmak ne demek..

elizabeth--geçmiş olsun ,kızım..
irem-- sağolun..
yasemin-- nedim beyy,turgut..melis şule nerede demenizin nedeni bu muydu..
nedim--evet.. olayı,sorgu mantığını ve sistemini bildiğim için.. akılda soru işareti oluşmadan... ben sordum yasemin.. onlarda,biliyorlar
böyle birşey olamayacağını.. ama soruşturmada bilgi almak için..
her şeyi,sormaya yetkili  ve mecburlar.
yemekte arkadaşlar neredeler dese.. ,irem hanım..size ne,diyebilirdi..
ben tepkisiz,öğrenmelerini sağladım..

mürvet-- anlamadığım.. bekir beyin ..haklı nedeni neymiş ki,gitmiş..
irem-- sormasan mürvet abla.. o ,ayrı bir yürek yarası..
nişan için buradayız,tatsızlaşırız.. mesele hassas..

ziya-- aman aman,anlatma..  mesele hassas dediğine göre,bir çocuk var.. ama hanımını göndermişsin.. anladımm.. bekir bey,hamile..

kahkahamız çınlattı,salonu..

mahmut-- bravo,dikkat dağıtmakta üstünüze yok..
tuna-- öyledirr..
çiğdem-- bende dağıtayım.. üç hanımlı ,saçı boyalı.. müşterim nasıl..
memnun mu..
ziya-- bilmem,sormadım..
çiğdem-- yaa,eşyalardan.. satıştan demek istemiştim..
ziya-- bende onu kast etmiştim.. siz ne anladınız ki..

yine gülündü..
ziya-- (bana bakıp) iyi misin..
irem-- iyiyim.. sağol..

ziya-- (başını çevirip.. ) anar sen..
anar-- (gülümseyerek ) iyiyimm..
ziya-- o halde,piste buyrun..

herkes piste çıktı.. candanla.. meleğin arkadaşlarını da çağırıp,oyun havası istedi..
çok güzeldi,çok.. uzun zamandır böyle eğlenmemiştim.. yani
hepimiz için öyleydi..  kurtlarımızı döktük.. suat amca.. meleğin,candanın anne babası da  katıldılar bize..
yorulsak da,yerimize dönerken..yüzümüz gülüyordu.. oturan akrabalardan..çok alkış aldık...suzan teyzenin keyfi yoktu sadece..

pasta,meyve ..içki ikramı yapılırken..

özcan-- terlettin bizi ,ziya..

Hiç yorum yok: