Translate

16 Haziran 2014 Pazartesi

2254.bölüm..

arif-- kayırılmak istiyor musun ,mehmet..
mehmet-- hayır hayır.. nasılsa kaktüsün yerini de öğrendik..
faruk-- kevin da düşmeseydi,canım..

yine güldüler..

batu-- anar,senin neyin var.. gülsene oğlum..
ziya-- evlenemedi,bekliyor  ya.. dokunma anara..

anar-- (gülümseyerek) haklısınız ziya bey.. onunda etkisi var tabi..
 ama birkaç gündür,umulmadık şeyler oluyor.. anlatılacak konular da değil..ben şaşkınım..çok üzüldüm,yıprandım.. hele dünden bu yana.. mahvoldum.. gülemiyorum..kısmetse,düğünde telafi ederim batu..

irem-- bunlar,sorumluluğun etkileri anar..
yöneticiliğinde.. pratik yaptığını farz et.. krizler öğreticidir..
ikinci adamsan ..mahvolsan da, belli etmeyeceksin..

nedim-- mesela ;sizinle,hiç alakası olmadığı halde.. irem hanım
sayenizde, neler yaşadı bugün.. bir bilsen..  mahvolmuş gibi görünmüyor değil mi..
anar-- evet..doğru söylüyorsunuz,öğreniyorum.. ama sayemizde,
ne oldu ki..

nedim-- yiğidi öldür,hakkını yeme demişler.. irem hanım,kendine
güvenmesi .. yakıştırması ve kriz yönetimi konusunda süper..
gözü ,müthiş kara.. her işi de,ona özel.. arabada,sorgu-bilgi alınması gibi..
ben rica etmiştim,savcılara.. kırmadılar,köşke gittik..
 irem hanım,ifade vereceğini bildiğinden.. "zahmet etmişsiniz,gelecektim zaten.. sizin arabanıza binmek istemiyorum.. kendi arabamla geleyim "dedi..
savcı da, zorunlu misafiri olması şartıyla kabul etti..
 üçümüz bindik arabaya.. diğer aracı takip ediyoruz.. irem hanım,kullanıyor..bana neler oluyor,anlat diyince.. savcı," o nedenle orada olduğunu..anlatamayacağımı ve konuyu sorguda öğreneceğini" ,söyleyince film koptu..

arabayı,sağa çekiverdi.. inemesin diye de,kapıları kilitledi..
bende suça iştirak ediyorum.. savcıyla böyle,donduk kaldık..
birde efeleniyor ki.. "ne sorgusuymuş.. sen ne demekistiyorsun,açıkla bana .. ben haklıyım.. ayağıma kramp girdi diye durdum derim  vb..
hiçç umurunda değil..hatta bana; dava aç,sinirimi bozdu.. işimi aksattı bile dedi..

batu-- yakışır,helal olsun..
candan-- gaz verme..iyi tutuklanmamış..
özcan-- çılgınlık sınırları için,bugün ondan söz verdinizz..
gündüz savcı alıkoyunca.. gece bir cümle hafif geldi size.. anladımm..

kahkahayı duymanızı isterdim..

yavuz-- tespit,süperdi.. özcan bey..
özcan-- sağolun.
güzide-- sizin arabaya binmek tehlikeli duymuştuk ama işi büyütmüşsünüz,irem hanım..
irem-- (güldüm ) eh,biraz öyle oldu..
abdullah-- pekii,nasıl buradasınız irem hanım.. yani yaptığınız basit birşey değil.. suç..
irem-- rica etti.. "suç olduğunu bilmeniz lehinize.. alıkonulduğum 
düşünülmemeli.. bu işin şakası yok.. hareket edin,lütfen" dedi.. 
nedim bey de,onaylayınca..çalıştırdım arabayı.. 
bazı tesadüfler sonucunda,ikna oldu..oldular da.. gitti.. 

mahmut-- bekir ağanın başına bir iş mi,geldi.. konuşmalardan, benim anladığım o.. 

Hiç yorum yok: