Translate

7 Haziran 2014 Cumartesi

2249.bölüm..

havaalanı terminalinin içinden geçip ,kapıya yaklaşırken..
tuna-- bu sefer de,ziya gelmiş..
irem-- bak ya.. nişanı bırakıp,buraya mı gelmiş..
ziya-- tunaa..
tuna elini kaldırdı,gördük manasında.. yanına gidince tokalaştık falan..
tuna-- niye geldin,ziya.. biz gelirdik..
ziya-- (gayet şık giyinmiş ..ışıl ışıl parlıyor ) gelirdiniz de,bulamazdınız abi.. yolda anlatırım.. buyrun hadi..

arabasına oturduk.. gidiyoruz..
irem-- niye bulamaz mışız.. taksiyle gelirdik,zahmet oldu sana..
ziya-- yok canım,ne zahmeti.. talip çoktu da,ben alacağım dedim sustular..
kızların kiraladığı yerin mutfağında,yangın çıkmış pazar günü..
eniştem bir otelin balo salonunu bulabilmiş de,nişanlanabiliyorlar..
herkese haber vermişler.. dışarıdan gelenler de,havaalanından alındı hep..

irem-- sağlık olsun.. kısmet burasıymış demek ki..
ziya-- evet.. burası daha merkezi,daha iyi oldu.. odalar da ayrılmış..
içkili gitmek sorun olacaktı,herkese.. birşey soracağım,sana..
irem-- sor..

ziya-- fesatmıyım,bilmiyorum da.. faruk bey,yasinin izinden gitmiş gibi geldi bana.. haberin var mı..

tuna-- irem-- hah hah hah..  

irem-- evet,evlenmişler.. melis bana ve bayan arkadaşlara
dubaiden dönerken uçakta söylemişti de.. faruk beyden de gizliydi..
ama dün faruk bey,ikimize evlendik dedi..
mehmet , davut bey dahil.. başka kimse bilmiyor.. sen nereden anladın.. yasinler gibi fazla mı, yakınlar yoksa..

ziya-- yok yok.. kesinlikle değiller.. tam tersi...belli etmemek için,dikkat çekecek kadar.. yakınlaşmamaya çalışıyor bunlarda..
tuna-- hah hah hah..  sadece senin dikkatini ,çekmiştir umarım..

ziya-- herkes,kavgalılar sandı..  zuhalde mi,biliyor yani..
irem-- hayır canım.. melis söylediğinde.. zuhal,sen çağırdığın için..
odadan çıkmıştı..

beş yıldızlı ,bir otelin önünde durdu.. indik..
lobide  asansörü bekliyoruz..

irem-- zuhal,seni nasıl tek gönderdi..
ziya-- (asansöre bindik.. tuşa bastı .. gülümseyerek) soğuk ya,ben
 gelme dedim..

asansörden indiğimizde..
palto,mantoları vestiyere verip.. salona girdik.. yemek yiyenler,dans edenler.. çok da kalabalık..

Hiç yorum yok: