Translate

7 Haziran 2014 Cumartesi

2247.bölüm..

binadan çıkarken ,şemsiyemi açtım.. maaşallah yağmur
nefis yağıyor ama saçımın ıslanmasını göze alamadım.. tuna da yol kenarına park etmiş..iç lambayı yakınca gördüm.. el sallayıp,arabama bindim..
daha park yerinden çıkarken ,telefon çalınca tuna sandım tabi..
tuşa basıp..

irem-- aşkımmm..
bedri-- alo alo.. aşkınıza ulaşılamıyor..
irem-- hah hah hah.. pardon,buyur..

bedri--  geldik,faruk bey bizi almaları için arabalar göndermiş..
tamer de,bekliyormuş.. salondayız..herşey yolunda.
mehmet bey,davut beyler ..faruk bey,melis de gelmişler..
 sacide hanımlar da sorunsuz gitmişler,pilota..hostese
övgüler bildirilmiş.. necati bey,nasıl ödeme yapıldığını sormuş..
 alanda da,koca otobüsle karşılanmışlar.. çok memnun olmuşlar ,kısaca..

irem--çok şükür..
bedri--  zeliha hanımla,betül gelmediler ama demek ki,sami beye haber vermişler.. havaalanında bizi bekliyordu,teşekkür etti..
ve uçağın boş olarak Adanaya dönüp ,dönmeyeceğini sordu..
evet,şimdi gidecek diyincede..elime bir kişilik ,bilet ücretini verip..
uçağa bindi..
Adanaya gelmiştir,karşılaşabilirsiniz..onu söylemek için aradım..

irem-- peki,anladım.. bedrii,tuna selektör yapıyor.. kapıyorum..
bedri-- hah hah hah..

kapattı.. rekinin iş yerinin önünden geçiyorduk.. ben tunayı aradım..
irem-- aşkımm..
tuna-- canımm.. kiminle konuşuyordun..
irem-- bedriyle.. tuna selektör yapıyor dedim de kapattı..
tuna-- hah hah hah.. yapacaktım da.. gözünü almayım..
gece gece dedim..
irem-- düşünceli kocacığım..az sonra,teşekkür ederim.. (havaalanı parkına dönerken )kapıyorum..
tuna-- tamam..

 park alanından, hangarlar ve özel uçaklar için ayrılan kısım görülüyor.. bizim uçak gelmemiş daha..

park edebildik nihayet.. şemsiyeyle..  taşıma arabalarından birisini alıp,tunanın yanına gittim..
bagayı açmıştı,o da.. adam tedbirli... şeffaf yumuşak plastikten.. 
fermuarlı kılıfları kendisinin ve benim kıyafetlerimin üstüne geçirmiş.. 
taşıma arabasına da naylon serdi.. ayakkabı çantamızı ve kılıfları yerleştirdi güzelce.. arabayı kilitleyip.. şemsiyemin altına girdi.. 
tuna-- (yanağımı öpüp) sen,uçakta öpersin dedim.. ne oldu,aşkım.. 
niye öyle bakıyorsun..
irem-- tunaa,iyi ki kadın değilsin ha.. kocan eve giremezdi.. 
tuna-- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: