Translate

31 Mayıs 2014 Cumartesi

2246.bölüm..

saat yedide.. evimde duş yapmış, valizdekiler yerleşmiş.. kirli çamaşırlar yıkanırken.. giyinmiş ve nişan kıyafetlerimi askılı kılıfa koymuştum.. abdullah da bekliyor nasılsa..
tuna gecikti diye arabasını aradım..

tuna-- efendim..
irem--canım kuaföre gideceğim,yakınsan  bekleyeyim.. evdeyim..
tuna-- değilim,git sen.. ne giyeceğini hazırladıysan.. alır,gelirim yanına..
irem-- hazır.. senin giyeceklerini de koydum.. radyoya geleceksin,biliyorsun değil mi.. biz yine sonra gideceğiz..
tuna-- biliyorum ve çok seviniyorum..
irem-- hah hah hah.. öptüm seni.. by..
tuna-- bende.. by..

kapatıp..hediye poşetlerini,elime alırken.. telefon çaldı.. açtım

irem-- alo..
özcan-- iyi akşamlar,irem hanım.. ben özcan,rahatsız etmedim umarım..
irem-- estafurullah.. özcan bey.. tabi ki etmediniz.. ama iki dakika sonra arasanız bulamayacaktınız.. tam çıkıyordum.. buyrun..
özcan-- sağolun.. ben de,havaalanına gideceğim birazdan..
 önceden fark etmedim.. yine yayınınız varmış.. isterseniz,başkasını
görevlendireyim.. onu sormak için aradım..

irem-- yok,özcan bey.. ilginize,teşekkür ederim.. yayından sonra
 geleceğim kısmetse..
özcan-- peki ama fazladan cümle kurmayacağınıza dair, bana söz verin.. sorumlu arkadaşın, başı yanmasın..
irem-- peki, aklınız kalmasın.. ama söz,sonraki yayınları kapsamıyor..
özcan-- (gülerek )hımm,düşündüm de.. kadrolu olursanız ,asıl sonraki yayınlarda konuşamayacaksınız.. bir cümle için, izin verebilirim.. belki..
irem-- hah hah hah.. çok naziksiniz de, hazır söz vermişim.. kışkırtmayın beni..
özcan-- (gülerek )  peki,görüşürüz..
irem-- görüşürüz,sağolun..

kapatıp,ayrıldım evden..

**********

abdullah da,dinlendim.. saç,makyaj ve maviş gözlerimle bakımlı olarak,çıktım ve radyo binasına gittim.. merve hanımın,şadi ve çağdaş beyin hediyelerini verdim..
ercan,abdullah ve özcan beyin hediyelerini de,merve hanıma teslim
ettim.çok beğendiler karşılıklı teşekkürler ve iltifatlarla yayına geçtik.. sorunsuz,tamamladık çok şükür..

kulaklığı çıkarırken,
şadi-- irem hanım,yine harika bir dinlenme oranı elde ettiniz..tebrik ederim..
irem-- sağolun.. rekor bekliyordum ama..
şadi-- son yayınınızdan sonra.. özcan,ercan ve batu bey tarafından uyarıldık.. yayın arasında ve bitişte kesinlikle rekor kelimesi kullanmayacağız.. o nedenle harika,dedim..

irem-- hah hah hah.. şeyy,size laf geldiyse özür dilerim..
çağdaş--(mikrofona eğildi ) önemli değil.. bizim de hatamız var..
yayını kesmeliydik ama aceliliğimize geldi..
bir daha olursa ve kesmezsek..kapıcı bile olamayacağımız, hatırlatıldı.. mecburi personeliniz olmayalım, bence..

irem-- (gülümsedim ) mesaj alındı,başka yol bulacağım mecburen..
çağdaş--şadi-- hah hah hah..
irem-- iyi geceler.. hoşçakalın.. 
çağdaş-- güle güle,nişanlılara çok selam söyleyin.. 
irem-- başüstüne.. 

Hiç yorum yok: