Translate

31 Mayıs 2014 Cumartesi

2245.bölüm..

irem-- sağol.. songül,içim yandı.. buzz gibi bir kola istiyorum..
songül-- (gülümsedi ) tamam,karşı bakkaldan alırım..
nedim-- ama buzz gibi olmasın.. patronu hasta etmeyelim..
sesinin kısılmaması lazım.. sahne performansı için..
güldük dediğine..

songül-- nedim bey,işiniz bitince.. size birşey sormak istiyorum..
nedim-- (kalktı ,o da) şimdi sor, songül..
songül-- annem artık evde sipariş yapıp,yetiştiremiyor.. maaşallah çok fazlalaştı.. ama ev,ev olmaktan çıktı.. mutfakta dağ gibi bulaşıklar..heryerde,üstü kapatılmış tepsiler var..
öyle ki, çarpıp..deviririz diye yürüyemiyoruz..
kardeşim odasında,mahsur kalmış dün.. düşünün yani..
 ve  annem çok yoruluyor,uyku falan kalmadı kadında..
bir dükkan açalım.. bir yardımcı alalım, diyoruz.. fırın,dolap vs.lazım ama idare ederiz bir süre.. ben iş yeri açmak için..ne gerekiyor,nasıl yapılır onu soracaktım..

irem-- yer bakmışlar mı..
songül-- yok ,canım.. daha tasarı bu.. kiraları soracaktı babam,bugün..

irem-- dükkan benden.. kira yok,gerekenleri alıp ..açsınlar.. adresi veririm.. nedim bey de.. babanı bilgilendirip,yol gösterir....
 annene,selam söyle.. pirinç için,teşekkürmüş.. hayırlı olsun diyor de.. (dondu kız,şaşkınlıkla bana bakıyordu.. gülümseyerek yanağını okşadım) buzz gibi kola istiyorum..bana ne, bana nee..

derya--songül-- nedim.. hah hah hah..

***********

bir saat sonra.. verdiğim adresle nedim beyi ve hayırlı olsun dilekleriyle şuleyi odadan gönderdim.... leyla hanımla da, konuştuk tabi.. çok sevindi.. şuleyi de,muhatap olarak çok beğenmişler..
yarın belgeleri imzalayayıp,göndereceğim.. şirkette kurulacak.. azerbaycandan da ..misafirlerim gelecek ama yetiştireceğiz çaresiz..
verdiği bilgileri.. gereken yerlere kayıtlarını yaptım.. dosyaladım..
masamın üstünü topladıktan.. sonra deryayı aradım..

irem-- deryaa,rapor ver..
derya-- asayiş berkemal.. nedim bey,yasemin  ve şule evlerine..
turgut,bedri halil, erkin eşya taşımaya gittiler.. oradan evlerine dönecekler. ilter burada çalışıyor..murat da az önce geldi.. olanları size anlatmak istiyormuş.. epeyce etkilenmiş.. ve songül ,hala kendinde değil..

irem-- hah hah hah.. göndermiş mi,herşey yolunda gitmiş mi.. bir sor..
derya--(sordu ) evet diyor.. yasemin de,görüşmüş.. elbette demişler.. karşılayacaklarmış..

irem-- iyi.. kapatalım da ,gidelim bari.. hazırlanın,geliyorum.. konuşuruz..
derya-- tamam..

Hiç yorum yok: