Translate

31 Mayıs 2014 Cumartesi

2244.bölüm..

sacide-- amin..sağol kızımm.. bende seni öptüm,onlarında selamı var.. seni biz götürürüz diyorlar..
irem-- olmazz.. ben gelemiyorum,bu kadarını yapayım bari.. hoşçakal..
sacide-- güle güle.. işin rast gelsin,tuttuğun altın olsun yavrum..
irem-- aminnn..

kapatıp.. derin bir nefes aldım..
yasemin--(geldi mutfağa )anar bir sevindi,bir sevindi  anlatamam..
kayıp olduğu,kaçırıldığı düşünülmüş..kimseye duyurmamışlar da.. soruşturuluyordu dedi.. çetin beyi arayacak şimdi..

derya da para zarfını getirdi.. üstüne de yazmış.. bir poşetin içine koydu..

irem-- sağolun.. yaa,öyleymiş.. benim de,ilgim olduğu sanılmış..
yasemin--derya-- nee..
derya-- onu mu sordular..
irem-- evet..
derya-- saçma sapan,işler.. iyi misiniz..
irem-- değilim ama çaremiz yok.. öyleymiş gibi yapıyorum..

şule-- bülent beyin.. adresini,hastanenin adını..telefon numarasını yazdım. zarfın üstüne, bantla yapıştırayım diyorum..

irem-- yapıştır canım.. on iki kişi gidecek desek,babam karşılasa da.. götüremez.. yasemin ,fabrikadan bir minibüs göndersinler havaalanına.. müdürü ara da, söyle.. acil de..
yasemin-- tamam..

derya-- oturun biraz.. tamam artık,elinizden geleni yaptınız.. sakinleşin..
irem-- (oturdum sandalyeye ) nedim bey,şirketi mi önce kurmamız lazım..
nedim-- evet de,siz sözlü olarak onay verin.. şirket taslağını hazırlamıştık zaten.. kurulumu yarın yapıp,bilgileri.. sözleşmeyle beraber fakslarız

irem-- peki.. derya,turgut ne yapmış.. yani anlattı mı..
derya-- (gülümseyerek )evet.. dedikleriniz yapılmış,yapılıyormuş..
 iki tarafta,çok memnun olmuş..

nedim-- niye şifreli gibi, konuşuyorsun derya.. gizli mi..
derya-- değil tabi..bilmediğinizi düşünemedim..
irem-- (kalktım) yönetim sende.. ben leyla hanımla görüşeyim.. şulede gelsin,yukarı. unuttuğum birşey var mı..

derya-- yok yok.. merak etmeyin siz..

Hiç yorum yok: