Translate

31 Mayıs 2014 Cumartesi

2243.bölüm..

elimi yıkayıp,çıktığımda..
şule-- (gülerek ) hoşgeldiniz..
irem-- (gülümsedim) sağol canım,sende hoşgeldin..
çağır herkesi,beş dakika mutfağa gelin..
şule-- tamam.

şule,turgut,bedri,ilter,yasemin,murat,derya geldiler..

songül çay , ilter sigara verdi ..oturdular..
derya-- yüzünüz bembeyaz,ne oldu..
irem-- boşver,sonra anlatırım.. bedribey.. helikoptere ihtiyaç var.. almanyaya gidip,gelecek.. programı varsa iptal et..

bedri-- bana böyle şakalar yapmayın,irem hanım..sabah söyledim ya..
rezervasyonu iptal edemem.. çünkü gitti,yok helikopter..
gece on ikide dönecek..

irem-- acil olmasa istermiyim.. yok diyeceğine,git bir tane daha alıver..bakkaldan..

kahkahalarla güldüler..

irem-- uçağa haber ver,öyleyse..götürüp dönecek..
bedri-- tamam..
irem-- halil ve erkin bey neredeler..
turgut-- çiçek istedik nişan için..hem onu yaptıracaklar.. hemde
kaandan  kutu alıp,zeliha hanıma götüreceklerdi..

irem-- peki.. yasemin,anarı ara.. bekir beyin almanyaya..
oğlunun ameliyatı için gittiğini ve.. çok başarılı geçtiğini haber ver..
söylemesi gerekenlere, duyursun..
derya beş bin lira ve on bin markı bir zarfa koy ağzını yapıştır..
üstüne bekir ağaya verileceğini yaz ,hemen..
murat bey.. alıp,sacide hanıma gideceksin.. onu da alıp,havaalanına
götüreceksin.. uçakla almanyaya gidecek.. tamammıdır..

tamam diyip,çıktılar..
irem-- turgut,herşey yolunda mı..
turgut-- yolunda..
irem-- iyi..
murat-- ben adresi öğrenirim de,sacide hanım beni tanır değil mi..
irem-- tanır,söyleyeceğim şimdi..

çaydan bir yudum alıp.. sacide hanımı aradım..

--buyrun,bekir beyin evi..
irem-- ben irem,sacide hanımla görüşmek istiyorum..
-- irem hanım,burası çok kalabalık .. misafirleri var..
irem--eminim.. sen, telefonu götür ve bekir beyden,haber aldığımı söyle sacide hanıma..
-- peki..

sacide-- (sesler geliyordu.. kız dediğimi fısıldarken.. sacide abla susunn diye bağırdı.. ses kesildi )(heyecanla ) irem.. nereden haber aldın..bekir iyi miymiş..
irem-- iyiymiş canım,merak etme.. (söyledi,sevinç çığlıkları duyuldu )
beni iyi dinle ablam.. ( kısa bir özet geçtim)
murat bey,bekir beye vereceğin bir zarfla sana gelecek.. pasaportunu unutma,seni havaalanına götürecek.. bizim uçakla,almanyaya gideceksin.. anladın değil mi..

sacide-- anladım.. seni herkes dinledi,teşekkür ediyorlar.. ben ne
diyeceğimi bilmiyorum.. allah razı olsun..  kayınbiraderlerim,mustafa,güngör hüseyin de gelmek istiyorlarmış..olur mu diyorlar..

irem-- rica ederim.. sizden de.. olur tabi..uçak on iki kişilik.. yanlız zaman kısıtlı..pasaportlarını alıp..kırk dakika içinde,havaalanına gitmeleri gerekiyor.. sen telaş yapmadan,hazırlan.. ilaçlarınızı unutma.. murat bey,çıkacak birazdan.. gözünüz aydın.. yolunuz açık olsun.. mutlulukla dönün inşallah..
ben şehrin.. hastanenin adını,adresini yazarım.. herkese selam söyle.. ellerinden öpüyorum..

Hiç yorum yok: