Translate

31 Mayıs 2014 Cumartesi

2242.bölüm..

irem-- hah hah hah..canın sağolsun da,bankayla göndersem bile alamazsın.. akşam yayınım var.. sonrada batuyla tamerin,nişanına gideceğiz kısmetse..
 teklifim; helikopterle sacide ablayı göndereyim ..parayı da,ona veririm.. senin ,sizin yanınızda olmayı çokk arzu etsem de..
ne olur,beni affet.. hiç gücüm yok,inan..
bekir-- affedecek birşey yok.. biliyorum.. iyi gönder,hadi.. tarife uygun olsun ha..
irem-- dert etme.. nasılsa alırım,senden..
bekir-- hah hah hah..

ersin bey,omuzuma dokunup.. eliyle bitirdim, işareti yaptı.. başımı salladım..

irem-- bekir ağa, oğlun beklenen.. tepkileri verince.. yurda döneceksin ya..
bekir-- evet,inşallah..
irem-- hıh,işte.. bugün,bana bilmeden yaptıklarının acısını.. misli misli çıkarmazsam bana da,irem demesinler..
bekir-- çıkar kız,ne ettiysem.. diyetini öderim..
irem-- canım amcam..  öptüm ellerinden.. pikassoya sevgilerimi gönderiyorum..

bekir-- o kimm..
irem-- bülentt..
bekir-- hah hah hah.. iremm,allah seninde ne muradın varsa versin..
selametle..
irem-- amin.. (tuşa bastım ... gözümü silerek,arkaya döndüm.. ikisi
de,ağlamış.. mendillerle yüzlerini siliyorlar ) evet,cevap alamadığınız
soru var mı..
ersin-- (hayır anlamında başını sallayıp.. elindeki,sigara paketi
büyüklüğünde teybi,gömlek cebine koydu.. ) bekir beyin,iş yerindeki
olay için.. .ifadeniz gerekiyordu da.. yarın yada öbür gün.. uğrayın..
irem-- tamam.. max ,cebinizdeki teybi çalıştıracağınız için, hırladı demek ki..
ersin-- herhalde.. bana müsade.. yolunuz açık olsun..
irem-- teşekkür ederim.. ve ne olur,böyle görüşmeyelim ersin bey..
ersin-- benim de,arzum o.. size iyi akşamlar.. (indi arabadan.. arkamızda ,bekleyen aykut beyin arabasına bindi.. )

irem-- saat kaç..
nedim-- üç buçuk..
irem-- (hareket edip.. bulvardan geri döndüm.. köşke doğru )
her işimi aksattılar..dava açacağım bunlara.. ..
nedim-- hah hah hah.. ben açmam..ersin bey,aykut bey inisiyatif kullandılar.. prosedürde böyle bir uygulama yok..

irem-- İstanbuldaki işin sözleşmesi,lehimize mi.. hemen imzalamam
 gerekiyor.. 
nedim-- evet.. konunun uzmanı arkadaşla da,inceledik.. 
imzalayabilirsiniz..  ama önce bayileri bulsaydınız.. bir aylık sürede
 bulamazsanız,tazminat ödemeniz gerekiyor.. 
ve önsözleşme için vereceğiniz parayı alamıyorsunuz.. 

irem-- merak etme..ben bulurum.. 

köşkün önünde durdurdum arabayı.. hala yağan yağmura aldırmadan.. bahçeyi ,ağır ağır geçerken. nedim bey,koştu.. 

içeri girince.. 
max ve tinanın  başını okşadım.. 
irem-- aferin size.. songüle gidip,kemik isteyin.. 
nedim-- ke-mik söyleyin bakayım...
 
irem--murat-- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: