Translate

23 Mayıs 2014 Cuma

2241.bölüm..

irem-- allahaşkına yapmayın, ersin bey.. duygulandı,güldürmek dikkatini dağıtmak için dedim.. "razıyım,allah ne muradın varsa
versin" dediği niye dikkate alınmıyor.. dinlerseniz,neden falan olmadığını anlarsınız.sevip saydığım,bir büyüğüme.. asla kötülüğüm dokunmaz.. ki.. dün ben, mülakat sınavındaydım..
 yemin ediyorum saçma sapan teorilerinizle, hayattan bıktırdınız beni..

ersin-- (çıt diye bir ses geldi ) görevimiz,herşeyi sormak ve değerlendirmek irem hanım.. erol için,sizin için.. moraliniz bozulmasın..ortam germesin.. diye arabada -sorgu ortamı olmadan -bilgilendirmek için,soru soruyorum..  daha ne yapabilirim ki..
dediklerinizi teybe kaydederken.. aykut ve iki arkadaş daha dinliyor..
onları da,aydınlatmak amacındayız.. birey düşüncesi değil,
genel ikna lazım..

telefon çalınca
ersin-- açmayın..
irem-- tuna arıyor olabilir.. açmam lazım.. diyafona basarım duyarsınız..
ersin-- peki.. bizden ve durumdan bahsetmeyin.. kaydedeceğim..
irem-- tamam.. (bastım tuşa ) buyrun..

bekir-- iremm..
irem-- (şaşkınlıkla ) bekir ağaa,neredesin sen.. iyi misin..
bekir-- bilmiyorum,boşver şimdi.. müjdemi ver,müjdemii..
irem-- veririm,söyle..  ne oldu..
bekir--  (ağlıyor aleni ) oğlummmm.. konuşabilecek.. yürüyebilecekmişş..duydun muu..
irem-- (sağa yanaşıp,durdurdum arabayı.. gözlerim dolduğu için.. )
 duydum,bekir ağa.. gözün aydın.. sen almanyada mısın..

bekir-- evet.. yirmi saat sürdü ,ameliyat..  bitti ama bende bittim..
doktorlarla çıktı, bülent..gülerek gözün aydın ,bekir ağa dedi ..var yaa.. dünyaları bağışladı bana.. .. ilk seni arıyorum.. dualarımız,sebep olduklarımızın duaları.. kabul oldu irem..şükürler olsun....

irem-- kimin duasıysa artık,kabul olması önemli.. niye tek gittin.. kimseye birşey söylemeden.. sacide ablayı,bizi düşünmüyor musun sen.. ya sana birşey olsa.. ya bize birşey olsa.. ..........
ne yapardık,ortağım..

bekir-- (içini çekerek ) bencillikse,bencillik.. düşünmedim..
 sacide, anlatmış ya sana.. çok korkuyordu...
bülent,gece beni evden aradı.. uzunn yıllardır,böyle umutlu bir haber
almamıştım..
"iyi bir ameliyat ve sağlığına kavuşması için.. gereken 100 kriter varsa.. gelen raporlara göre,şu an 99.9 u uygun bekir ağa.. bu çok çok çok büyük bir şans.velisi olarak,sorumluluk senin.. yarına çok geç olabilir.. ömür boyu ,keşke desen de.. fırsat kaçar.. cevap ver bana "dedi..  kabul ettim.. sacideye de,iş için aramışlar diyip..söylemedim.. dün öğlen ,Adanaya ambulans uçakla gelip.. beni aldılar..
offffffffffffffffffffffffff offf.. senden bir şey istiyorum..

irem-- buyur,emret..
bekir-- emretmiyorum.. rica.. saat,gün.. ay, bilmiyorum.. kimden isteyeceğimi de,düşünemiyorum..ne cüzdanım var,ne kartvizitler..
evimin numarasını bile unuttum,yeminle.. züğürt gelmişim,bana para gönder..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: