Translate

23 Mayıs 2014 Cuma

2240.bölüm..

irem-- yasemin ,leyla hanımı arayıp.. şuleyi beklediğimi söyle..
bedri bey ,sizde havaalanından alırsınız.. derya yönlendirirsin arkadaşları.. beyler,gidebiliriz..

ersin-- yemek için teşekkür ederiz.. (elini cebine götürürken)
bir sigara içebiliriz aslında..

max yanıma gelip,oturdu ve onlara bakarak,uyarır gibi "hırr" dedi..
irem-- ayıp maxx ,aleni kovdun yani..

kahkahamız çınlattı mutfağı..

yukarıda elimi yıkayıp, dişimi fırçaladım.. rujumu sürdüm,saçımı da.. topuz yaptım.. çantamı alıp,aşağıya indiğimde.. bekliyorlardı..

irem-- ben sizin arabanıza binmek istemiyorum,arabamla gelsem olur mu..
ersin-- peki..zorunlu misafirinizim, o halde..
irem-- olur.. nedim beyle size,şöför olayım hadi..

**********
aykut beyin bindiği arabayı, takip ediyorum...

irem-- nedim bey,sen benim avukatımsın biliyorsun değil mi.. neler oluyor,anlatsan artık..
ersin-- ben, o nedenle buradayım,irem hanım.. sizi polis aracı alsın
 istemedi,nedim bey.. bilgili gitmemeniz önemli.. başka bir arkadaşımız sorgulayacak ve ifadenizi alacak.. nedim bey de yanınızda olacak.. orada öğreneceksiniz..
irem-- sorgu mu.. ne sorgusu.. (sağa yanaşıp,durdurdum arabayı..
kapıları da kilitleyip,arkaya döndüm )

ersin--(şaşkınlıkla) ne yapıyor sunuz,irem hanım. bu suç,bilmeniz lehinize.. aykut,telaşlanmasın.. rica ederim.. bunun şakası yok..

nedim-- evet,haklı..
irem-- yarısı dolu,yarısı boş bardak misali benim açımdan bakarsanız.. bende haklıyım.. ayağıma kramp girdi.. dış etkenlere karşı, kapıyı kilitledim. sorgu nedenini söyleyin,gidelim..

ersin-- hareket edin lütfen.. alıkonulduğum sanılmamalı.. gerçekten,iyiliğiniz için konuşuyorum..
 (çalıştırdım arabayı.. gidiyoruz.. aykut beyin olduğu araca yetiştim.
gayet yavaş gidiyorlar,sinir bir şekilde....
ersin bey..arkada nedim beyle fısıldaştılar,bir süre )


ersin-- irem hanım,bekir beyle en son ne zaman konuştunuz..
irem--  cumartesi gecesi.. yemekte hep beraberdik,
 köşke bizi yolcu etmeye gelmişlerdi.. .. sonra,birinci olduğumu
duyunca aramış.. bugün de,ben sağol demek için aradım ama yokmuş..ayça hanıma not bıraktım.. konuşmadık yani..niye sordunuz ki..

ersin-- bekir beye dün öğlen... bir telefon gelmiş,konuşmadan dinlemiş.. ve tek başına,işyerinden telaşla ayrılmış.. bir daha da,haber alınamamış.. nerede olabileceği konusunda,bir bilginiz var mı..

irem--  yoo,hiç haberim yok.. ama gideceği ,çok yer var.. arkadaşları
biliyordur belki.. canı çok sıkılmıştı,bunalmıştı da.. çetin beyin,anarın haberi nasıl olmaz..

ersin--  bakıldı,soruldu.. yok maalesef.. yurt dışına da çıkmamış..
irem--  santralden arayan numarayı bulsanız..
ersin-- direk hattan aranmış.. kaçırılmış,olabilir mi sizce..

irem-- ay allah korusun.. bana niye böyle bir soru ,soruyorsunuz ki..
kaçırılma benim hayatımı karattı,bilmiyor musunuz.. bu ne vicdansızlıktır..
....................... bir dakikaaaa ,benim ilgim olduğunu mu düşündünüz yoksa..
ersin-- "oo ne planlarım var,daha benimle ortak olmak istediğine illallah diyeceksin" demişsiniz.. düşünmek için,neden var..

Hiç yorum yok: