Translate

23 Mayıs 2014 Cuma

2239.bölüm..

songül yemek hazır dedi, o sırada..

irem-- buyrun,yemek yiyelim..
ersin-- biz ifade için geldik ,aslında..
irem--  nedim beyin,gelmesini bekliyordum ..gelecektim zaten.. zahmet etmişsiniz..
aykut-- biz geciktirdik,nedim beyi.. o da, ifade verdi.. bir işimiz vardı bu tarafta,uğrayalım ve söyleyelim dedik..
irem-- sağolun..  hemen gidelim diyorsanız,çantamı alayım..
aykut-- diyoruz da.. biz biraz bekleyelim,siz yemeğinizi yiyin..
irem-- olurr.. burada beklerken ,kurtlarla bakışmayı tercih etmeyeceğinizi varsayıyor ve mutfağa buyrun diyorum.. hem yer,hem konuşuruz..
aykut-- (gülerek ) peki..

geçtik mutfağa.. üç servis daha ekledik masaya.. yemeklerini koydu songül.. gergin ve sessiz yiyoruz..

nedim-- şule,melis ve turgut nerede..
irem-- dün akşam şuleyi,İstanbula.. melisi,Ankaraya gönderdim,iş için.. turgut burada da.. bir yere gitti.. canınız sıkılmış gibi,birşey mi oldu..
nedim-- önemli değil.. rutin sıkıntılar,işte..
aykut-- (murat beye baktı,sonra bana dönüp ) arkadaşlar, işe yeni başladılar herhalde..
irem-- evet..
murat-- ben murat  (...... ).. öğrenci,rehber ve tercümanım.. tanışıyor muyuz..

aykut-- şahsen değil.. iki yıl önce,Konya yolunda bir trafik kazasında yaralananlara ,müdahale ettiniz .. sonra da Ankaradan, yurt dışına turist kafilesi götürdünüz.. değil mi..
murat-- hımm,evet.. siz nereden biliyorsunuz..  

aykut-- ben resmi görevliyim,olay yerine gidip.. soruşturmayı yürütmüştüm..  yardım ettiğiniz yaralılardan birisi..zanlıymış ,kaçmış.. kazada da,beyin travmasına bağlı..kısmi hafıza kaybına uğramış.. ambulans gelinceye kadar, bayılmaması için konuşturmuş sunuz.. yaka kartınızda ki isminiz ,aklına kazınmış..
 iyi -kötü ne sorarsam,adınızı söyledi.. yardım ve yataklık suçlamasıyla ,göz altına alınacaktınız neredeyse..
diğer ifadeler ve tur şirketi ,temize çıkardı sizi.. yine de ifade vermiş
olmanız lazım..

murat-- verdim de.. kimse birşey söylemedi,dediklerinizden haberim yoktu..
halil-- yaka kartı çok tehlikeli diyorum, ben sana..
hepimiz güldük..

telefon çalınca.. yasemin yakındı,açtı..
yasemin-- bahadır holding................. merhaba şule.. ..............................
irem--(bana bakınca.. yanına gidip, aldım ahizeyi.. ) dinliyorum şule..
şule-- müsait değilsiniz herhalde..
irem-- evet,canım..
şule-- hıı,öyle de hevesliydim ki..  herşey dört dörtlük,bayıldım diye anlatma hayaliyle aradım..
irem-- gelince yaparız,bizde..
şule-- peki... mehmet götürdü beni.. gezdim,inceledim.. bilgi aldım,leyla hanımda çok ilgilendi sağolsun..
ürünler kaliteli.. dış piyasaya verdiklerini ,iç piyasayada vereceklermiş.. sözleşmeyi inceleyip,haklarımız korunmuş demişti nedim bey.. bende olumsuz birşey görmedim.. karar sizin ve leyla hanım haber bekliyor..

irem-- anladım.. geleceğini söyledin mi..
şule-- evet..
irem-- peki,gel.. yüz yüze konuşalım,bilgilendiririm..
şule-- tamam.. başka birisinin ricasını iletmek için,uygun zaman değil.. sanırım..
irem-- maalesef.. görüşürüz..
şule-- görüşürüz..
kapatıp.. yerime döndüm..

Hiç yorum yok: