Translate

23 Mayıs 2014 Cuma

2238.bölüm..

yasemin-- elizabeth haberleri okuduğundan,öğrenmiş.. beni arayıp oteli sordu.. bilmiyoruz dedim.çiğdem hanım aradı.. zuhal hanım öğrenip,bilgi vermiş..
 ilterle ,anar da buradakilere haber verdiler.. aradık ama..

ilter-- bekir bey "aklım karışıktı.. sormayı atlamışım..onlar
 patronlarının kaldığı yeri nasıl bilmezler" diye söylenmiş..  

irem-- haklı da,bende bilmiyordum ki.. normal bir gün geçirmedik malum.tuna organizasyon yapıyorsa,pek iz bırakmaz.. benim de,aramaya fırsatım olmadı.. mülakatlar çok uzun ve yorucuydu..
aradığınız için teşekkür ediyorum.. şimdi ,diğer tebrik edenleri arayacağım. hadi kolay gelsin..
size de dediler..çıktım..

deryanın odasına girip..
irem-- yukarı gel..
derya-- tamam..

birkaç dakika sonra geldi..
anlattı biraz,saidle iyiydik dedi.. çok sevinmiş ve mutlu olmuş..
fazlasını,sormadım bende..
gece telefonda duyduklarımı anlatırken..

irem-- bir dakika..faruk beyi,düşüncesiz yaptın ama..
 bilmediğin ve bilmiyormuş gibi yapacağın bir durum var..
melis ve faruk bey evlenmiş..
derya-- aaaa.. ne zamann..

irem-- (melisin,uçakta söylediğini.. faruk beyin de,bizi evine götürüp
açıkladığını.. oturduğumuzu,sohbetimizi  anlattım.. ) seminer de, denk geldi..onun çağırdığından,haberim olmadan.. sürpriz yapmış oldum.. maşallah yakışmışlar..
faruk bey, gözünün içine bakıyor ama melisin..ne nerede bilmemesi ,
garipliği çok dokundu bana.. bir an önce,meşrulaşmaları lazım.. böyle,gizli ve kaçakmış gibi buluşmak, çok zor..

derya-- evet..iyi olurlar,inşallah..  ben, akşam nişana gelmesem diyorum.. yol sarsıyor,yerimi yadırgıyorum.. zaten sabah döneceksiniz.. acele etmemiş olursunuz..

irem-- rahatsız oluyorsan,sen bilirsin.. kontrolünü ihmal etme sakın..
sağlığın daha önemli de.. tek neden bu mu..yoksa zeliha hanımı davet ettim diye mi..

derya-- hı,yok yok..yeni geldiğimiz için dedim.. cuma günü,kontrole gideceğim...
bence zeliha hanımda,gelmez.. yani düşünürse,doğrusu o..
irem-- bilemem artık.. tercih onun..
derya-- ben ineyim.. görüşürüz..
irem-- asansörle in..

gülerek çıktı odadan
************

bir saat boyunca,listedeki herkesi aradım.. ulaşabildiklerimle konuşup,teşekkür ettim..
ulaşamadıklarıma da not bıraktım..
zuhali ,hülyayı,teyzemi,annemi,gönülü yelizi .. halayı,firuze teyzeyi,figeni aramanın etkisiyle.. kalkıp yüzümü yıkadım.. makyajımı  yaptım yeniden.. bugün de yayın var ,kısmete bak..
elizabetten de isteyemem artık.. mecburen geç gideceğim..
saçımı açıp salladım.. başımı ağrıtmış topuz.. gevşek olarak ördüm..

odaya gelip,bir saat boyunca.. alacak vereceklerle ilgili çalıştım..
çok açığım var daha.. bekir bey yokmuş.. neyi, nasıl yapacağımızı da
konuşamadık..
telefon çalınca,aldım ahizeyi..
irem-- evet..
murat-- irem hanım,misafirleriniz var..
irem-- (monitöre baktım.. aykut ,ersin ve nedim bey gelmişler..
 kurtlarda içeride geziniyorlar.. ) geliyorum..
murat-- tamam..

indim aşağıya.. hoşgeldiniz diyerek tokalaştım..

Hiç yorum yok: