Translate

19 Mayıs 2014 Pazartesi

2237.bölüm..

oturdular,turgutun masasının önündeki koltuklara.. songül çay getirdi.. bedri tanıştırırken.. ben çıktım..

vahide hanımın kasasından anahtarları aldım.. adresi yazdım.. çıkarken,deryayla karşılaştık.. (kısık sesle )
derya-- dışarıda burayı izleyen iki kişi var.. birisi,koruma desek.. diğerinin ,amacını biliyor musunuz..
irem-- hımm.. ben fark etmedim de,haberim var..nedim beyin,talebiyle bana verilmiş.. tijen çıkmış da..

derya-- anladım.. şule aradı.. leyla hanımla tanışmış,ağırlamışlar..
 idaredeki müdürler,prosedürleri anlatmışlar.. fabrikayı görmeye gidiyoruz.. dönünce,mehmetin oradan arayacağım dedi..
irem-- tamam.. şunu vereyim ben..
derya-- sonra ,özel birşey söylemek istiyorum..
irem-- (gülümseyip) benimde söyleyeceklerim var..

odaya girip.. betüle anahtarı ,turguta da adresi verdim..
irem-- zeliha hanım,ev kirli değilmiş de.. yinede temizlenmesi gerekir.. bir ablamız var.. isterseniz,arayım yardımcı olsun..
zeliha-- çok memnun olurum..irem hanım.. neyi nereden alacağım,nasıl yetiştireceğim..onu düşünüyordum bende..

aradım necla ablayı.. evdeymiş,söyledim tamam dedi.. caminin önüne gelecek..

irem-- turgut, necla ablayı da alıp.. zeliha hanımla, betülü ..önce
deterjan kova,yiyecek vs. alabilecekleri bir yere.. sonra o adrese götür.. necla abla temizlerken.. betülün kaldığı eve götürürsün.. tarif ederler.. kitap ve eşyalarını hazırlayacaklar.. akşama yeni evinde olmak istiyorlar.. nişana gideceğiz ama.. yardımcı olur musunuz..

turgut-- elbette.. tamer olmasa, gitmezdim bile..
bedri--  oluruz,irem hanım..
ilter-- tabi canım.. el elden yaparız..
halil-- turgut da ,bize yardım etti..
erkin--(gülerek) zaten nişana biz gelmeyeceğiz..  aksayan ödevlerimiz var..  murat ve halille ihtisas konumuz..ev taşımak..
 yerleştirir,geri plan hizmetleri içinde yardımcı oluruz..
necla ablayı da,getiririz.. siz hiç merak etmeyin..
irem-- teşekkür ederim..

zeliha-- sağolun,gençler.. betül iyileşince çağırırım,yemek yeriz olur mu..
tabi dediler..
betül-- melek ve candan ablaya.. batu ve tamer abiye tebrik ettiğimi söyleyin.. çok isterdim,bulunmak .. babamı görmek ama taşınmak şu an, daha önemli..
irem-- zeliha hanım,eğer arzu ederseniz.. uçakla  Ankaraya
gece gidebilir.. yarın sabah ta, dönebiliriz.. teklifimi düşünün ve bana haber verin lütfen..
zeliha --peki,sağolun..

teşekkür ede ede, gittiler..  turgutun teşekkürü bir başka
anlamlıydı tabi..

onları yolcu edip..derinn bir nefes aldıktan sonra..
vahide hanımın odasından hediyelerini aldım.. hepsine götürüp verdim.. sağolun dediler..
yasemin-- (hediyesine beğeniyle, bakıp.. )siz ne zaman alabildiniz, bunları..
songül bana da çay getirince.. aldım ama ayaktayım.
irem-- ikinci gün,yazılı sınavdan yarım saatte çıktım.. yani bitirdim..
havada güzeldi.. o zaman vakit buldum..

halil-- tebrik ederim,gerçekten.. bravo..
irem-- teşekkür ederim,halil bey..
bedri-- tuna bey,şaşırmıştır.. erken çıkınca..
irem-- evet ama değerlendirmemin isabetli olduğunu bilir.
 yavuz bey aradı,tebrik edenlerin mesajlarını iletti.. sabah arayanların listesini ,görünce duygulandım.. sağolun.. size kim haber verdi..

Hiç yorum yok: