Translate

13 Mayıs 2014 Salı

2234.bölüm..

irem--(çantamı sigaramı kaptım.. ) şule ararsa bağlayın..
derya,saliha hanımı ara .. kızlar yurdunda yer var mı sor.bana haber ver..  hadi kolay gelsinn..
size de dediler.. asansörle yukarı çıktım..

***********
ışığı,klimayı  monitörü açıp yerime oturdum.. turgut,şemsiye ile gidip
 karşıladı..kendini tanıtıp tokalaştı.. içeri davet ediyor.. betüle bakışı ,buradan bile belli ... köşke girdiler.. şemsiyeleri şemsiye kutusuna bıraktı..
max ve tinanın yanından geçtiler..

turgut-- (koltukları işaret edip ) oturmaz mısınız..
zeliha-- turgut bey.. işimiz acil..irem hanım,buradaysa görüşmek istiyorum..
turgut-- tabi,buyrun..
derya-- (çıktı odasından.. gülümseyerek elini uzattı )hoşgeldiniz, ben derya,nasılsınız..
zeliha-- (tokalaştılar )ben zeliha ,memnun oldum..
derya-- bende.. betülcüğüm,nasılsın.. annen değil mi..
betül-- evet.. hiç iyi değilim,derya abla.. iğnelerle ayaktayım..
derya-- geçmiş olsun canım..

yasemin geldi mutfaktan... o da kendini tanıtıp,tokalaştı..
betülle konuşurken.. derya,buyrun irem hanımın yanına çıkalım dedi..

zeliha-- zahmet olacak size.. betül,hadi..
betül-- sonra,geleyim mi anne.. yoruldum..
zeliha-- (gülümsedi )  ama yürümeyi ,sen istedin..
betül-- biliyorum  da,boğulacak gibiydim .. gördün ya,sende..
zeliha-- peki, dinlen biraz..
yasemin-- siz merak etmeyin..

yasemin önden gitti odaya.. turgutta ne oldu,nasıl oldu da hastalandın diyor..
kapı tıklatılınca.. başımı kaldırdım..
irem-- buyrun..
derya-- (girdiler.. ) tanıştırayım.. irem hanım.. zeliha hanım..
zeliha hanım,betülün annesi..
irem-- (yanına gelip,gülerek tokalaştım ) memnun oldum,zeliha hanım.. (koltuğu işaret edip ) buyrun lütfen..
zeliha-- (oturdu.. )sağolun..

derya-- (elindeki dosyayı bıraktı,masaya ) irem hanım ,bu acil bir bakarsanız..
irem-- tabi.. (yerime geçtim .. dosyayı açtım.. ilk sayfada "saliha hanıma sizin istediğinizi belirtmeme rağmen, hiç yer yok.. yurt  dolu hatta üç odada geçici ,beş erkek kalıyor" dedi.. üzgünmüş..
kalemi alıp,anladım.. yazdım.. kapatıp uzattım ) sağol,derya.. asansörle in ,lütfen..
derya gülümseyerek.. peki dedi, çıktı.

irem-- nasılsınız,zeliha hanım..
zeliha-- çok şükür,iyiyim.. siz nasılsınız..
irem-- bende iyiyim.. eşinizle de,tanıştık.. betül ,size benzemiş..
zeliha-- (gülümseyerek )evet,öyle.. sami de,betül de.. sizden bahsettiler ama az bile anlatmışlar.. .. tebrik ederim..

irem-- çok teşekkür ederim..iltifat ediyorsunuz.. betülü ziyarete geldiniz,herhalde..
zeliha-- özlem ziyareti değil ,maalesef.. betül,çok hastalanmış ama bize söylemedi.. dün gece,levent aradı da ondan öğrendik..
nasıl geldiğimi bilemedim..
 zamanınızı almadan,konuya gelmek istiyorum.. betüle kalacak ev yada yurt arıyorum.. eşimin halasının yanında kalıyor .. çok çok iyi bir kadın ama yaşlılık ve yanlızlığın etkileri çok fazlalaşmış..
biz tek çocuğumuzu,bilmediği bir yere göndermenin sıkıntısıyla.. önce ayrılmasına sıcak bakmadık..
 çocuk ..halini ve sizin önerilerinizi anlattığı halde,"büyüdüm..
başka şehirde okuyacağım diyordun ..şikayet etme ..  dönem tatilinde.. gelir seni ,yurda yerleştiririz"..dedik..  anladım ki,hata yapmışız.. bir dakika bile kalmasını istemiyorum..çocuğun psikolojisi bozulmuş..  sabah iğnesini yaptırdık.. kıpırdayacak hali yok..
beni tek göndermedi.. çıkmalıyım,yürümek istiyorum.. boğulacağım dedi.. bu havada sokağa çıktık ve yürüdük ..  ben başınızı ağrıttım..
öneriniz hala geçerli mi,sormaya geldim aslında..

irem-- geçmiş olsun,üzüldüm..bir annenin samimiyetle kızı için.. düşüncelerini ,yapmak istediklerini öğrenmekten.. başım ağrımaz zeliha hanım.. yurda sorarım,şimdi.. betül aşağıda mı..
zeliha-- evet.. dinlenince gelirim dedi..
irem-- ne içersiniz,ne ikram edeyim size..
zeliha-- zahmet etmeyin..
irem-- lütfen ne zahmeti..
zeliha-- çay yada kahve olur o halde..
irem-- peki.. (songülü arayıp,istedim.. sonra deryayı aradım..
saliha hanımla konuşurcasına ,yurtta yer var mı dedim.. tuh tuh diyerek kapattım.. ) zeliha hanım ,maalesef yurtta hiç yer yokmuş.. ama levent beyin oturduğu apatmandaki daire müsait.. isterseniz,hemen taşınabilir..

zeliha-- tamam.. fakat bugün ,mobilya alsam bile taşınamaz herhalde..
irem--  ben görmedim de ,eşyalı olarak biliyorum..ilgilenen arkadaşımız evlendi.. (telefon çalınca pardon diyerek açtım..) efendim..

Hiç yorum yok: