Translate

13 Mayıs 2014 Salı

2233.bölüm..

turgut-- tamam değil..ben o kadar demeyeceğim için,söyledim bedri.. mesela ,ihtiyacın olursa ara.. doktora götürebilirim gibi.. anladın mı..

irem--  doktora gitmiş ki,rapor alabilmiş.. madem hasta evde yatıyor,şimdi aradığında telefona çıkamayacağı aşikar.. ev sahibi açacak,sen sorgulanacaksın..belki de vermeyecek.. onun için sen, az daha bekle..
(kalkıp,yanına gittim.. kağıtta ki,numaraya bakıp.. aradım)..... ............
merhaba efendim,ben betüle geçmiş olsun demek için aradım......................................................................................
 ..............................  hı hı..  ................................. memnun oldum.. evet,çok uzak.......................................................... ..................................................................................................
.................  .....................  haklısınız......................................  ....................e kolay değil tabi........................................................  ...........................................................................................
.ben,iyiyim.. siz nasılsınız.........................................  ................................. maşallah.. sesiniz genç kız gibi geliyor... 68,5 yaşında olduğunuza kesinlikle  inanmam..........................
................................................................................... .................... .......................................... mevhibe teyzeciğim,sizinle sohbetten büyük keyif aldım.. ama okula gitmem lazım.. mümkünse betülle konuşabilir miyim...................
........... ..........................hıı,demek annesi  geldi......................... ........................................................................................................................................... özlemiştir tabi.. ........................................ .......................................................................................................................................oh oh,ayağa kalktığına.. çok sevindim....................... ........................kulakları dinlensin istemiştir..... ..................................................... yaa,ağrır tabi.. kulak,burun boğaz.. hepsi etkileniyor.............................
 teyzeciğim,ellerinden öpüyorum... sağlıcakla kal.....................
 tabi tabi....... ................ ................... görüşürüz,iyi günlerr....
(kapatıp.. derinnn bir nefes aldım.. ) zavallı betül.. haklıymış..
ayy,daraldım..

turgut-- nereye gitmişler..
irem--annesi ;mevhibe hala,allah razı olsun..senin yanında kalıyordu, aklım rahattı ama..yol uzak olduğu için.. kızım hastalanmış.. kış başlayacak yakında,yurt varmış..oraya yerleştirmek için.. gidip,görüşeceğiz demiş..geline söz dinletemedim yavrum.. bu havada dışarı çıkardı ,hasta kızı dedi..
saliha hanım,betülü görmüş müydü..

derya--(sofrayı topluyorlar.. ) görmedi.. temel atma töreninde babası vardı..o açılışa geldi..

ilter-- elinize sağlık.. ben içerideyim..
bedri-- bende..
yasemin-- kahve yapayım,geliyorum.. ilter,davut beyi arasana.. sipariş verecekti..
ilter-- tamam..

turgut-- (monitörü göstererek.. )irem hanımmm.. misafirlerimiz var..
irem--( baktım ) hıı..iyi adam ,lafının üstüne gelirmiş.. kurtları gördü
girmiyor,annesi.. karşılasana turgut..  ben yukarıdayım.. getirirsin..
hıı,dikkat et.. senden haberi vardır ve ilk izlenim,çok önemlidir anne için..
turgut-- tamam..

Hiç yorum yok: