Translate

13 Mayıs 2014 Salı

2230.bölüm..

songül--niye ağlıyorsun demek de, yasak abla..
derya-- cık,ağlamıyor kii.. (yanaklarımı sildi eliyle .. birbirimizi öptük )gözüne toz kaçmış ,değil mi..
irem-- hıı.. otur sen.. birazdan kendime gelirim.. birşey sorma..
derya-- pekii..

masayı donattık..
yasemin,turgut,ilter ve bedri geldi..hoşgeldinizzz diyerek girdiler içeriye.. tokalaştık,yasemini  öptüm..

çaylar konuldu.. oturdular,cıvıl cıvıl kahvaltı ediyorlar..
işlerden haberleri aktarıyorlar,bana..

irem-- murat beyler nerede..
turgut-- ben ,murat beyi,güngör beye ..ilter de,halili toptancıya gönderdi.. reklamları yerleştirecekler.. mallar geliyormuş..
erkin de,şebnemi okula bırakıp..
annemi,keriman teyzeyi .. melisin annesine götürecekti..

irem-- iyiler mi,vahide hanım nasıldı..
yasemin-- iyiler.. vahide abla da,rekin de..maşallah, çok çok iyilerdi..
haberlerinizi aldık,mutlu olduk nasılsınız diye sormak için ..can atıyoruz ama

bedri-- ali bey.. bir süre,irem hanıma yaklaşmayın dedi.. yani,bildiğin konuştu..
irem-- hah hah hah..  songül,o bardaklarla tepsi.. ali beyin..  verirsin bir ara..
ilter-- oo,misafir miydi yoksa..

irem-- hımm.. bana giderken,bir dergi vermişti.. melis okudu,tuna tekrar etti..öğrendim ve mülakatta çok faydalandım.. hediye olarak da,kalem ve defter aldım.. onu vermek amacıyla..çayın varsa ziyaretine geleceğim dedim.. olur dedi..
kurtları sevebilmek için havluyla siliyorduk.. ama eğer sen gelirsen,mutfakta birkaç lokma yiyebilirim dedim.. davet ettim.. geldi ama hediyeyi neden almak istemediğini anlatınca.. etkiledi..
 birkaç günün gerilimi ve başka şeyler eklenince de.. (gülümseyerek )
gözüme toz kaçtı..

derya-- yaa, aleni ağladığı halde..  beni sevdiğini..söyledi..
marufa da, şip şak.. sevgilerini gönderiverdi.. çok becerikli..

bedri-- ilter--yasemin--songül--irem-- hah hah hah..

irem-- sağol da,sizlerde öylesiniz.. seni ve öğretmenlerini tebrik ederim.. çabanı destekliyor ve taktir ediyorum.. her türlü yardıma da,hazırım..size güvenmekle.. yanılmadığımı görmekten de,mutluyum..
songül çayları doldurdu.. ilter sigara verdi..

irem-- şimdi özet geçin,işimiz ve nişan var..
turgut-- önce ben söyleyim.. o gece,ergün beyle geldik.. ben dışarıda bekledim.. bir saat sonra da.. eve götürdüm..
irem-- sağol.. hatırlatın,ifade verecekmişim..dayım,söylemiş de.. sınavım olduğunu.. beni ondan çağırmamışlar.. dönünce git, dedi..
derya-- nedim bey,öğleden sonra gelecekti.. gidersiniz..

bedri-- biz taşındık,iyiyiz.. bütçe tamam,rezervasyonlar yapılıyor.. yatırım,kendini amorti etti diyebilirim.. çok talep var..öyle ki,helikopterin her saati doldu.. şule geldikten sonra.. kimseye vermem.. bir ay boyunca,istemeyin..
uçağı da,dediğiniz tarihler haricinde kiralıyorum.. haberiniz olsun..

irem-- peki anladım.. giderleri düştükten ve kendi bütçene katkıdan sonra.. elde edilen karı . xxx bankasında başka bir hesap açıp.. oraya yatır,biriksin.. bankanın yarı hissesini alırken, kullanacağım..  yeşimin parasını ödediniz mi..

turgut-- evet,ödedik .. reklam ürünleri çabuk ve zamanında yetiştirildi.. karşılığını aldık ,alıyoruz da.. bence fatura çok fazlaydı,irem hanım..
yeşim hanımı,ihya ettik.. tekrar çalışacaksak.. ya siz konuşun,yada başka ajansla anlaşalım..

Hiç yorum yok: