Translate

13 Mayıs 2014 Salı

2231.bölüm..

irem-- evet,gerekiyordu.. bu seferlik böyle oldu.. kablo işi nasıl gidiyor..
turgut-- maşallah süper.. toptancılar da,bizde kazanıyoruz..
bekir bey de,güngör beyi ihya ediyor.. doğuda,toptancılık isteyen var demiştim.. karadeniz ve güneydoğudan da talip var.. araştırdım ve fabrikayla konuştum.. sevk ve üretimde sorun olmaz dediler.. halil,murat ve erkinle gitmek istiyorum..

irem-- cefer beyin 18 inde açılışı var.. programını ,zamanlamanı yap ve gidin..
İstanbul,İzmir ve Adana senin bütçeni,giderini.. karşılasın.. yeni toptancıların riski,kazancı vs. dengelenmesi için,bir ay veriyorum sana.. ikinci ay, yeni toptancıların tüm gelirini.. xxx bankasıda ayrı bir hesaba yatır.. onu da kullanacağım..

ilter-- biz henüz,veriyoruz.. kazanca geçmedik.. yani toptancılardan aldıklarımız var ama yatırdığımızın yanında..damla gibi kalıyor..
irem-- evet.. ve verdiğimiz daha bitmedi.. bir tv reklamı hazırlatıp,yayınlatacağım..
tv satışı için,yılbaşına kadar rekor kıracağız diye..çetin beyle iddiaya girdik.. mallar geldiğinde,sen ve halil bey.. gezip denetleyeceksiniz.. işiniz artacak biraz..

ilter-- olsun,yaparız.. ama ben hiç seyahate gitmedim..
irem-- halil beyle,gidin dedim ya..
güldük..

yasemin-- bizde süperiz.. rekin açılıştan bu yana,bin araç satmış..
 cafer bey de,başladı..  ama diğer bayilerimiz işi savsaklarından.. düşüş var..onlarda..

kahkahalarla güldük..

derya-- philiple konuştuk dün.. "bekleyen çadırların hepsini,sattım..
parası bende.. üretimde vardiyaya geçtik.. iremin işi var.. marufların
siparişlerini de aldım..  hayır kurumlarının,önerdikleri miktarı da beğendim.. giderimizi karşılıyor..onu da dikeceğim.. aksam içinde örnek verip anlaştım.. bizi düşünmesin.. onu seviyorum ve öpüyorum "dedi..

irem-- (gülümsedim ) sağolsun.. saidden,anardan,ahudan ve betülden bahsedin.. biraz sonra şule arayacak..

derya-- said .. anne-baba,zübeyde,maruf ve çocuklar iyilerdi..
nasıl sevdirmişsiniz kendinizi.. yataklarına yattılar.. masal niyetine,sizi anlatmamı istediler.. iki saat konuştum ama kimse uyumadı... said,maruf ve zübeyde geldiler de.. kalkabildim.. adeni çok iyi tanımıyorum da.. siz gittikten sonra açıkça,büyüdü ve olgunlaştı çocuk.. fark ediliyordu yani... maruf da..
" irem çok zor,inat ve kaprisli ama bu sefer gerçekten minnettarım..
hayatımı kurtardı "dedi.. bende ingilizce..
siz ,irem hanım hakkında öyle konuşamazsınız dedim..  şok oldu..

irem--  (.................. )...
(küfrettiğimi,fark edince )dediğimi,duymadınız..

ilter--bedri-- turgut--derya--yasemin--songül-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: