Translate

7 Mayıs 2014 Çarşamba

2226.bölüm..

irem-- bana bak güzelim.. kimse yok ki.. yanlızız..

kaldırdı başını,etrafa bakınca..
melis-- offf,duydular sandım.. (fısıltıyla ) ay,mahvetti beni..gelecekmişim..görecekmiş..özlemiş,aklımı kaçıracağım bile dedi.. çok dua aldınız.. seminer haberine ,ne kadar sevindi anlatamam.. hani kalacağım ya,ben mutlaka eve getirip.. söyleyeceğim dedi..tuna beyden utanırım, dediysem de.. dinletemedim..

irem-- (gülümseyip ) iyi oldu,boşver..bende söylesin istedim..
gelin hanım, başım dönüyor.. koluma gir.. bakayım..
melim-- benim de,elim ayağım titredi.. birbirimize destek olalım bari..
koluma girdi..
irem-- evet,olalım..

*************
mekan geniş,özenli eşyalar ve aksesuarlarla evi harika döşemiş faruk bey. ve titiz olduğu da belli..
meyveler,çikolata çerez.. şarapla ikram ederken.. melis de,yardımcı oldu..   ikinci şişeyi açacakken..

irem-- onu açmayın,ben sarhoş olurum..
faruk-- (açtı,bardaklara dolduruyor ) olun.. kalın,sabah gidin.. güzel güzel oturuyoruz işte..
tuna-- doğru da,yarın iş var.. hem iremin sarhoşluğu, kötü..
melis-- ne yapıyor ki..
irem-- (tek kaşımı kaldırıp) sorma ..
melis--niye..
irem-- ben hatırlamıyorum.. tuna da anlatmamayı, tercih ediyor..

melis--tuna--faruk-- hah hah hah..
melis-- kahve yapayım mı size.. faruk,kahve var mı..

faruk--tuna--irem-- hah hah hah..

faruk-- var hayatım..
irem-- otur otur,içmem.. evini bildiğinde isterim ,tamam mı..
melis-- tamam..
irem-- bu lafın üstüne.. düğün ne zaman demek, uygun olur herhalde.. birde nikahı, nasıl kıydırdık diyeceksiniz..

tuna-- aman iremm.. gülderen hanıma, rica ederiz yine..
irem-- hah hah hah..
faruk-- noter değil mi ,o..
irem-- hıı,boş zamanlarında.. ricamızla ,sahte nikah memuru oluyor...

kahkahayı duymanızı isterdim..
faruk-- kim için,rica ettiniz..nasıl kabul edebildi ki.. inanamıyorum..

tuna-- yasinle figende ,sizin gibi yapmışlar..ama onların durumu
daha zordu.. tuğrul abim duyunca ,kurtaralım çocukları dedi..
bende gülderen hanıma, rica ettim.. büro komşusuyduk,yıllardır tanırım.. kırmadı sağolsun..
halam,firuze teyze ve figenin ailesi hariç herkes bildiği için.. tezgah süper işledi.. evde gerçek defterin,sahte sayfasına imza attılar..
gülderen hanım fırtına gibi gelip- gitti,tebdili kıyafetle..

melis-- ama bizimkiler nişan.. düğün arzu ediyorlar mış,meğerse..
çeyiz çıkarıyordu annem.. sandığın içine evlilik cüzdanını koymak gibi ,delice fikirler geçti aklımdan ama  farukla iyilerken,araya soğukluk girmesine sebep olurum diye, yapamadım..

irem--  aa.. hüsamettin bey var ya.. gerçek memur, zaten.. güzide hanımın nikahını kıyacak.. isterseniz,söyler.. sizede bir çare buluruz..

faruk-- benim için sorun yok..isterim ve yarın da düğün yapabilirim..
ailesi için bekliyoruz.. yine de,siz tatile gitmeden önce
çözmeyi umuyorum...
melis gelemiyor,ben Adanaya gitsem de.. göremiyorum..
yasin beyin,sıkıntısını şimdi daha iyi anlıyorum..

irem-- sıkmayın canınızı,bu günleri de hoşlukla anacaksınız.. inanın..
ben elimi yüzümü yıkayayım da,gidelim tunam..
tuna-- tamam canım..
irem-- (melis banyo nerede diye,faruk beye  bakınca ) vazgeçtim..
abim de bana ,banyonun yerini söylemişti.. herşeyin bana benzeyecekse.. faruk bey size, katmerli sabır diliyorum..

faruk--tuna--melis-- hah hah hah..


Hiç yorum yok: