Translate

7 Mayıs 2014 Çarşamba

2225.bölüm..

faruk-- (gayet neşeli ) ben melisi çağırmıştım da,gelemem demişti..
sonra evi aradım,okula gitti dediler.. sağolsun,kayınço dayanamadı da
karşılayabildim..
melis-- irem hanımın arayıp,derya ablaya semineri söylemesi..
bana da,sürpriz oldu..aslında..

faruk-- ama asıl mehmete sürpriz olmuş.. hah hah hah..
melis-- (arkaya dönüp ) evet,ya..  şule,evden hakan beyi arayıp..kargo göndereceğim..diyip ev adresini almış.. bana da,aramayacaksın ve faruk beye beni söylemeyeceksin diye yemin ettirdi..  İstanbulu iyi bildiğinden,taksiyle gitmiş eve..
 mehmet bey kapıyı açmış,bakmış şuleye ve gümm diye kapatmış kızın suratına..
"bu kadar da olmaz canım.. davutla faruğu öldüreceğim..
lan ben, aslını bulamıyorum.. bunlar şulenin ikizini bulup,bana gönderiyorlar "diye.. bağırıyormuş

tuna--irem--faruk-- hah hah hah..

irem-- ee,sonraa..
faruk-- hiç birşeyden haberim yok..mehmet ,o sinirle beni aramış..
bana bağırırken.. melis aldı.. gelen şule,beraber geldik dedi de..
içeri aldı kızı.. ne alem adam ya..

tuna-- neyse, olay tatlıya bağlanmış..
faruk bey,bir villanın önünde durdu..

faruk-- evet.. evime,evimize geldik.. buyrun lütfen..
indi,kapımı açtı..
irem-- buradaki evimiz, diyecektiniz herhalde..
faruk-- (gülerek) evet,evet.. hiç kaçırmıyor sunuz maaşallah..
irem-- (indim ) kocam, arkadaşlarım.. ve bayilerim sağolsun..
dikkatli olmam gerekli ,faruk bey..

melis,minik bahçe kapısını açtı.. girdi..bizde arkasından ilerliyoruz.. anahtarıyla villanın kapısını açtı..

melis-- ilk siz giriyorsunuz.. buyrun evimize..
irem-- (paspasa sildim ayaklarımı .. gülerek ) ağzınız hep tatlı,
yuvanız bereketli ,huzurlu ve şen olsun..
amin dediler..
irem--(mantomu çıkarırken.. erkeklerde girdi.. )  duam her eviniz için geçerli..melisciğim .. benimsemen de, çok güzel  ama daha evlenmediniz ki..

faruk bey,mantolarımızı asıp.. melisin elini tuttu..
faruk-- biz evlendik,irem hanım.. ne olur,kızmayın bize ve kimseye
söylemeyin şimdilik.. rica ediyorum..

irem-- aa.. kızmak ne demek.. gözünüz aydın,tebrik ederim..
şaşırdık,sevindik.. kutladık samimiyetle..
melisi öpüp, sarıldım..oda bana sarıldı.. erkekler karşımdalar..

irem-- en az,benim kadar mutlu olmanı.. sevip,sevilmeni diliyorum hayatım..
melis-- (başını boynuma, gömdü) aminn,öyleyim de.. keşke yanlızken söyleseydiniz..ben buradan kaldıramam ki başımıı..

faruk bey ve tuna duygulandılar bize bakıyorlar.. onlara elimle gidin dedim.. salona geçtiler,melisin saçını okşayıp..
irem-- bana bak güzelim.. kimse yok ki.. yanlızız..

Hiç yorum yok: