Translate

3 Mayıs 2014 Cumartesi

2224.bölüm..

irem-- hayri beye ne yaptın.. ne zaman yaptın..
tuna-- kuaför için aşağıya indiğimde,listeyi de alıp.. nedim beyi aradım,evinden.. plakayı verdim,adını söyledim.. araştır.. kirada mı oturuyor,araba kendisinin mi..çocuğu ,borcu var mı bak.. ve çaktırmadan yapabileceğin kadarıyla kapat dedim.. bugün,öğleden sonra arayıp.. tamam dedi.. ne yaptığını,sormadım..
faruk bey yanımdaydı.. bilmiyorum yani.. sende bilme tamam mı..

irem-- tamam.. fahri ne yaptı acaba.. keşke ona da,bir faydamız dokunabilseydi..

tuna-- evet ama soyadını bilmiyoruz.. sen girdikten sonra..
 listeleri kontrol ettik,faruk beyle.. on kişinin adı fahriydi..
irem-- hah hah hah.. faruk bey,niye bakıyoruz demedi mi..
tuna-- dedi.. doğruyu söyledim..
irem-- tunaa,çiçek girmiş mi sınava.. adını gördün mü yani..
tuna-- girmemiş.. girip,ilk sınavı kazanamazsa..tekrar başvuramıyormuş.. kendimi hazır hissetmiyordum demiş.. nedim beye sor demiştim de..
irem-- allah yardımcısı olsun..
tuna-- amin.. hadi bu konuyu da,değiştirelim..
irem--(gülümsedim)peki..

*************

saat 22:30 gibi .. eşyalarımızı otel görevlisi aldı, odadan..
bizde kasadakileri almıştık..  beraber aşağıya indik.. ödemeyi  yaptı tuna.. dışarı çıktık..
oo,öyle soğuk ki.. içim titredi.. tuna taksi için elini kaldırınca.. dıt dıt korna çalarak bir araba geldi önümüze..faruk bey  ve melis indiler..
  yüzler gülüyor tabi.. arkasına,iki araba daha geldi..

yaşar,recai,sezai,necati,ali indiler arkadaki arabalardan.. eşyaları kapıp,arabalara götürüyorlar..

tuna-- arkadaşlar ne yapıyorsunuz..
faruk-- bırakın,tuna bey.. taşısınlar..
tokalaştık..
tuna-- ne zahmet ettiniz,faruk bey..
faruk-- lütfen,zahmet falan demeyin.. tuna bey, buyrun..
irem-- hoşgeldin,melisciğim.. böyle apar topar, çağırdım ama..
melis-- (gülümseyerek ) hoşbuldum.. hiç önemli değil..
irem-- en az iki kişi ,mutlu oldu sanırım..
faruk-- çok teşekkür ederim,irem hanım.. sürpriz müthişti..

yaşar-- faruk bey,aldım..
sezai-- faruk gidiyoruz..
irem-- sezai bey,iyisiniz gördüğüm kadarıyla..
sezai-- hıı,faruk da, görünmeyen yerlere çalıştı zaten..
güldük..
irem-- yaşar beyde iyi..
yaşar-- evet.. ben özür dilerim irem hanım.. kaş yapayım derken..
affedin..
irem-- önemli değil..
faruk--  önemli de,neyse.. en azından,konuşabilsinler dedim..
sezai ,yaşarı takip et..  havaalanına gidip,uçağa bırakın eşyaları..
 irem hanımla,tuna bey.. gelecekler diyin.. yaşar sen ayrılma,orada bekle..
tamam dediler..teşekkür ettik..
tuna eşyaları getiren görevliye, bahşişini verdi..

 arabanın arka koltuğuna oturduk.. melis de,yerine geçti..
faruk beyde binip, hareket etti..

faruk-- izninizle,biraz zamanınızı almak istiyorum..
irem--  faruk bey bizde zaman çok da,sizde pek yok..
 şarap içtim ,anlamadım diyin ne olurr..

tuna-- melis--faruk-- hah hah hah..
tuna-- (bana bakıp)melis hanımı görünce,şaşırdım.. ben uyurken mi,çağırdın..
irem-- evet.. fuar ve fuarcılık seminerine katılacak.. şule de,istanbula gitti..sabah fabrikayı gezip,bana bilgi verecek.. ön sözleşme öncesi..yetkiliolarak .. iş hacmini görsün..fikrini söylesin,istedim..
tuna-- hıı.. iyi düşünmüşsün..

Hiç yorum yok: