Translate

3 Mayıs 2014 Cumartesi

2223.bölüm..

( kalkıp,tunanın dediği broşürü aldım elime..telefonun yanındaki koltuğa oturdum )
irem-- lütfen,uslu dur..
tuna-- uyudummm..
irem-- uysal kocacığım.. (holdingi aradım.. ) .................. merhaba
murat bey.. ben irem.. ....................... çok teşekkür ediyorum... ........... .....onu daha bilmiyoruz................ sağolun.. ......................... hıh,bende onu söyleyecektim.. sevinirim..iyi günler............................. deryaa,canımm.. beni aramışsın...... ............... ..........dakikayla sınırlıymış,kesiyorlarmış hattı.. sordum şimdi........ ........(esnedim ).......................hiç dert değil.. yeniden uyurum, çok yorgunum....................................
.......................... ...........................................  tabi de,önce ben söyleyim.. şule ve melis hazırlansınlar.. helikopterle şule İstanbula, melis Ankaraya.. gidecek.. not al..
(tarihi- çarşamba olarak-  yeri ve konuyu yazdırdım..) seminere katılacak, yarın gece ,nişan da var.. ona göre kıyafet alsın..görüşünce detaylı konuşuruz..şule de,o giyim işi için.. leyla hanımın kartını alsın.. sabah fabrikayı , merkezi  gezip..bilgi alsın ve  beni arasın.. ön sözleşme için,onu bekliyor olacağım.. öğlen gibi,dönsün..
tamam mı canım,bedriye söyle sen.... ......................... ............................ deryaa,dıt dıt ediyor.. kesilecek sanırım.. acil birşey var mı..................... ............................ (gülümsedim ) öpüyorum seni.. saide selam.. hoşçakal............... as..
kapattım..
sonra resepsiyonu arayıp.. telefon bağlamamalarını söyledim..
vee yatağa atladım..

************

sahiden de,bir saat kadar uyumuşuz.. çok acıkmasam,uyanmazdım herhalde.. giyindik,eşyaları hazırladık.. ve restorana indik..
kalabalık epeyce.. neyse boş bir masaya oturduk..  yemeklerimizin  gelmesini bekliyoruz..

tuna-- iyisin,sakinleştin değil mi..
irem-- hıı..fedakarlığın sayesinde..  elinde küpeyi görünce,nevrim döndü..
tuna-- hah hah hah.. boşuna sinirleniyorsun hayatım..
 konuşmuştuk,bu konuları..senin elinden birşey gelmez,biliyorsun..
faruk bey de,öyle birisine benzemiyor..karısını çağırmış,daha ne ..

irem-- offf of.. yaşar,yaşıyor mudur ki..
tuna-- (gülerek ) umuyorum.. kardeşleri,merak ediyorum bende..
komplo kursalar,böyle denk gelmezdi.. acıdım faruk beye..

irem--  mehmet bey ,telefonda açıklayacağım diye çabalıyor..
faruk bey,yüzüğün yazısını gösteriyor.. ben kadına acıdım.. faruk beye,ne oldu ki.. karısına anlatmış.. çağırıyor,gelince sıkıntısından bahsedecek biraz.. teselli edecek,teselli olacak.. hayat devam edecek..

yemeklerimiz geldi,bana da şarap istemişti..
tuna-- konuyu kapatıp.. Ankaradan,iyi ayrılışımızı kutlayalım mı..
irem-- olur..

Hiç yorum yok: