Translate

3 Mayıs 2014 Cumartesi

2222.bölüm..

odada üstümü çıkardım.. saçıma bone takıp..duşa girdim..
sinirliyim,sakinleşmeye çalışıyorum güya..

tuna da..  çanta valiz hazırlayım demişti.. gelip- gidip, bunu alayım mı.. şunu giyecek misin diyor.. bakmadan,hayırr diyorum..

kabin cam ve küvetin yarısını kapatıyor...elinde halka küpemle,banyoya yeniden girince.. bir adım geri gittim.. şort ve atlet var üstünde..  atletin, göğüs kısmından tuttum..elimden damlayan sular,atleti ıslattı tabi..

irem--  ne yapmaya çalışıyorsun, sen..
tuna-- (elindeki küpeyi gösterip..)  bahane bulmaya çalışıyordum..
irem-- hah hah hah..


******

epeyce sonra.. bornozlarla yatakta yatarken..  telefon çaldı..
irem-- sen aç,ben uyuyorum..
tuna-- (üstümden uzanıp,aldı ahizeyi.. aramızda tutuyor.. bende duyuyorum ) alo,buyrun..

derya-- merhaba tuna bey.. nasılsınız..
tuna-- (biraz kısık sesle ) merhaba derya, iyiyiz.. sizde ne var,ne yok..
derya-- bir yaramazlık yok.. herkes iyi.. faruk bey az önce aramış ve
otele gittiğinizi söylemiş.. melis ,irem hanımla konuşmak istediği için rahatsız ettim..

tuna-- derya,melise konuyu sor.. önemliyse uyandırayım..
derya-- (elini kapattı soruyor,bizde duyuyoruz..)

" faruk beyin ne dediğini,bana söylesen de,önemli mi anlasam
 ..bak,uyuyormuş yazık  "

melis" offff.. sen müşterisin,izin almana gerek yok.. helikoptere bin ve gel.. parasını gelince peşin vereyim.. seni mutlaka görmem lazım,hiç iyi değilim dedi.. numara yapmıyor,sesi iyi gelmiyordu.. merak da ediyorum ama gitsem bir türlü,gitmesem bir türlü..
irem hanım hadi neyse de.. tuna beyle, havaalanında karşılaştığımızı
düşünsene.. ben niye geldiğimi,nasıl açıklarım derya abla..
duyması bile ,hoş değilken.. birde,bedri var.. faruk çağırdı diyemem
kesinlikle.. irem hanım..bedri yi,arasın diyecektim.. "

derya" tamam,sorumluluk benim.. ben gönderiyorum seni..
 irem hanım çağırdı deriz.. anladın mı.. "
melis " anladımm,sağol ablamm.. ama irem hanım gece gelince,
helikopteri sorarsa ya.."
derya " irem hanıma elbette söyleyeceğim de.. melisciğim
saat daha beş.. bir zahmet ,onlar gelmeden dön olur mu..
parası da,ne kadarsa ..mutlaka elden al..  bütçe açık vermesin "

ahizeyi tunadan alıp,kapattım..

tuna-- helikopteri sat..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: