Translate

3 Mayıs 2014 Cumartesi

2221.bölüm..

faruk-- irem hanım,ne olur kulağınızı..gözünüzü kapatır mısınız.. hazır gönüllü varken.. kum torbası aramayım..

irem-- (güldüm )biz gidelim de,daha rahat edersiniz..
tuna-- fazla zaiyat vermeyin ,yazık arkadaşlara.. bilmiyorlardı..

ali-- hee.. bilmiyorduk.. ama istiyorsan ,döv abim.. canın sağolsun..
necati-- (hangi elinde takılı olduğuna bakıyor.. ) abii,evlenmiş buu..
recai-- yok artık,daha neler.. nişandır..

tunayla yürüdük.. merdiveni iniyoruz.. faruk beyde arkamızdan geliyor..
"bekleyin ,özlem gidereceğiz sizinle ..yüzüğümü,hiç unutamayacağınıza garanti veriyorum.. " dedi..
sezai-- irem hanımın kız kardeşiyle mi ,nişanlandın sanki..
ne kızıyorsun ki..
faruk-- sus,sezaiii.. susss..

gülerek mağazanın kapısında, tokalaştık.. görevliye arabasının anahtarını verdi..

faruk-- yaşar,götürecek sizi.. sözün bittiği yerdeyim..
tuna-- tamam,faruk bey.. takmayın kafanıza.. olur böyle şeyler..
irem-- ................ görüşürüz faruk,bey.. gününüzü ayırdığınız için teşekkür ederiz.. hoşçakalın..
faruk-- rica ederim,istediğim gibi olmadı ama.. güle güle..

*****
arabaya oturduk,yaşar hareket etti..
yaşar-- faruk bey otel dedi de,hangi otel olduğunu söylemedi..
tuna-- xxx oteli,yaşar bey.. dalgınlık oluyor bazen..

yaşar-- evet.. daha önce hiç böyle bir olay ,yaşamadık.. dün de ,
gayet iyiydik.. faruk beyin nişanlandığını,kimden nereden duydularsa.. bugün gelen gelene.. faruk bey,iyi ki yoktu..
gelmeden kaç kişiyi gönderdim.. ama bu hanım,arabayı görmüş..
çekil dedi.. engel olamadım.. kusura bakmayın,benim hatam..

irem-- faruk bey,kiminle nişanlandı biliyor musun..
yaşar-- yok..
irem-- benim kim olduğumu, biliyor musun..
yaşar-- bilmiyorum.. işlerden,konuşmaya hiç fırsatımız olmadı..
misafirim var.. uğrarız dedi..

otelin önünde durdu.. indik..

tuna-- teşekkür ederiz..
yaşar-- rica ederim..

hareket etti,bizde otele girdik..

Hiç yorum yok: