Translate

3 Mayıs 2014 Cumartesi

2220.bölüm..

faruk-- ben.. ben ne diyeceğimi bilmiyorum..
irem-- bende.. melis biliyor dediniz,gerisi bizi ilgilendirmez..
birşey söylemeyelim.. ve konuyu kapatalım ..
 faruk bey ben yorgunum,siz de iyi değilsiniz.. lütfen bizi azat edin..
otele gidelim.. kısmetse yarın akşam geleceğiz, o zaman ziyaret ederiz sizi.. tamam mı...

tuna-- evet,faruk bey.. kabul edin lütfen.. birbirimize katlanır gibi zaman geçirmenin alemi yok.. kırılmayacak kadar da,samimiyetimiz var.. yarın gece,güzel güzel oturur konuşuruz..
faruk-- ama hiç olmadı bu.. inanın çok üzgünüm..

irem-- (kalktım ) gerçek üzüntüler,olmasın faruk bey.. bunlar gelir,geçer..
tunayla faruk bey de kalktılar..
tuna-- biz gideriz.. faruk bey.. rica ediyorum gelmeyin..

akran olduklarını tahmin ettiğim, dört şık erkek yukarı çıkıp..
"farukk,yüzünü gören cennetlik oğlum"..
"nerelerdesin sen..  özledik lan ,hayırsız "
"Adanayı mesken mi tuttun nedir " dedikleri için.. itiraz edemedi..
odadan çıktık..

faruk-- hoşgeldiniz.. arkadaşlar,misafirim olduğunu söylemediler mi.. üstelik görmüş olmanız lazım,değil mi..

--- afedersin..(elini uzattı,tokalaşırken )adım sezai..kabalığımızı
hoş görün lütfen..
tuna-- rica ederiz..

faruk--  sezai,recai,necati ve ali..kardeşler..  çiftçilikle uğraşıyorlar.
çocukluktan bu yana arkadaşız..
selamlaştık..
faruk-- irem hanım xxx Türkiye distribitörü.. eşi tuna bey,Çukurova üniversitesi yabancı diller fakültesi dekanı..
recai-- özür dileriz,gerçekten..

irem-- çocukluk arkadaşları arasındaki,samimiyet bu.. özür dilenecek,
bir durum yok. recai bey.. tanıştığıma memnun oldum.. ama gidiyorduk,izninizi rica ediyoruz..
tuna-- iyi günler,beyler..

sezai-- aaa,lan farukk o yüzük ne.. kim kandırdı seni.. sarışın mı,kızıl mı..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: