Translate

29 Nisan 2014 Salı

2219.bölüm..

kahvelerimizi içerken.. faruk bey,telefonla konuşup.. fakslarla ilgilendi..ben sehpadaki dergilere bakıyordum.. alt kattan sesler gelince, hepimiz duyduk,tabi..
bir kadın "arabasını gördüm,çekil önümden " dedi..
o sırada telefon çaldı,faruk bey ayağa kalksa da.. baktı..

faruk-- alo.... ........... mehmet,sonra ara.. .............. ................ hı,tamam veriyorum (bana uzattı ) sizi istiyor.. ben bir aşağıya ineyim..
tuna-- tabi buyrun..

ben ahizeyi ,kulağıma götürdüm de.. kadın yukarı çıktı,bile..
odanın kapısında,faruk beye hesap sorar gibi bakıyor.. faruk bey,kapıyı kapattı aceleyle.. ama her yer cam,jaluzilerde açık.. görülüyor..

mehmet-- alo.. irem hanım..
irem-- merhaba mehmet bey..
mehmet-- faruğun nesi var..
irem-- zamanlamalarınız,müthiş..biz buradayız ,siz orada..
faruk beyin de,davut bey gibi bir sorunu var.. sadece kıyafetler farklı ve bu anjelikten,aleni  büyük..

tuna-- mehmet-- hah hah hah..
mehmet-- siz çok yaşayın,benim keyfim yerine geldi de.. faruk sıkıntılıdır.. ne yapıyor..
irem-- evet.. kum havuzu yok,camdan aşağı atmayı planlıyor olabilir..
mehmet-- az deli değildir.. birşeyler yapsanız..
irem-- valla,çok riskli ..hangi sıfatla karışacağım ki.. hem karşımda tuna var.. birşey yapamam.. hemde kadın,hesap sorduğuna göre.. hala bir beklentisi var demektir.. muhatabı faruk bey,üzgünüm..

mehmet-- kadın sarışın mı..
irem-- evet,sarışın.. başka kimler var..esmer,kumral,kızıl..
arkadaşınızı batırıyorsunuz,farkında mısınız..

mehmet-- hah hah hah.. aman duymasın..
anlattığı ve hesap sorma dediğiniz için, aklıma geldi..
kadın yurt dışında,görevliymiş..melisi gördükten sonra..
telefonla ben aşık oldum,evleneceğim..bitti demiş, faruk.. o dur, mutlaka.. hala dışarıdalar mı..

irem-- evet,faruk bey yüzüğünün içindeki yazıyı gösteriyor.. kadın,üzüldü ama tokalaşmak için elini uzattı.. gidiyor.. ....   işte böyle..

faruk bey içeri girdi ama çok kötü görünüyor.. yerine geçip..
faruk-- kusura bakmayın..
tuna-- ne kusuru faruk bey.. ne oldu ki..
faruk-- hiç istemezdim,böyle bir olaya şahit olmanızı..

irem-- ee,hakan bey ne demiş..
mehmet-- off of.. çok mu kötü,faruk..
irem-- evet.. (viski dolduruyor,kendisiyle tunaya ) tunayla viski içecekler.. aslında bir yudumda ben içebilirim..
tuna-- hayırrr...

irem-- hah hah hah.. mehmet bey,faruk beye veriyorum..
faruk-- (uzattım aldı.. dinliyor...) sağol.. sakın ağzından kaçırma..
az dalga geçmedim,davutla.. ...................................... .......................... ..............................................(tebessüm ederek) meliss ,melis biliyor.. istediğini söyle...............................................
kapat,hadi.. kapat.. rezil oldum zaten.. konuşturma beni.......................................................................................
 ..................................................... tamam,dostum..  hoşçakal..

kapatıp bana baktı...

faruk-- ben.. ben ne diyeceğimi bilmiyorum..

Hiç yorum yok: