Translate

29 Nisan 2014 Salı

2218.bölüm..

tuna-- (güldü )evet..  tepkili olmaman için,dikkat et diyebildim sadece..bana laf gelse de,birşey olmaz.. ama okuyacaksın..sana olurdu,anlatabildim mi..
irem-- evet,risk almışsın..
tuna-- seni tanıyorum.. etki,tepki meselesi olsa da.. saygısız konuşmayacağını bildiğim için,aldım..

irem-- hımm... yavuz bey için,düşündüklerimi yapabilmek amacıyla.. yine kadrolu olurdum da..
eminim tebrikler,bravolar ve teşekkürlerle göndermezlerdi beni..
akıllısın, beni tanıyorsun.. iyi ki,söylememişsin..

faruk--  kutlarım,irem hanım.. ama tuna beyi,katmerli kutluyorum..
tuna--irem-- hah hah hah..

*********

elimi yüzümü yıkayıp,biraz dinlenince kendime
geldim.. yarım saat sonra kalktık.. iş yerine götürdü bizi.. cadde üstü,çok merkezi bir yer.. iki katlı.. alt kat,teşhir için ayrılmış.. cephesi gayet  müsait.. on yeni model araba sıralanmıştı..
içeri girdik..  bir bey ve hanım görevli karşıladılar bizi.. başımızla selamlaştık.. yukarı kata çıkarken..

-- faruk bey,sabahtan bu yana arayanların listesini koydum masanıza.. bazıları acilmiş.. gelen fakslarda orada..
faruk-- tamam..

üst kat; odası ve misafirlerini ağırlayacağı bölüm olarak ikiye ayrılmış.. rahat koltuklar ve cadde manzarasıyla ferah aydınlık..

odasına aldı bizi.. yerine geçti.. bizde tunayla karşılıklı oturduk..
faruk-- yemeğe gideceğiz ama bir kahve içeriz değil mi..
irem-- içeriz faruk bey.. acıkmadık,acelemiz yok.. siz işinize bakın.. bizde diğer bölümde oturalım..
faruk-- hayır hayır,gitmeyin.. ben konuşurum.. (üç kahve istedi ,sigara ikram etti falan)

irem-- çıkışta göremedim,sizi.. farklı bir araçla mı, bekliyordunuz faruk bey..
faruk-- hı,yok yok.. arka tarafta park yeri var.. (durdu ve ikimize de bakarak )ben bunu söylemeyecektim tabi.. özür dilerim tuna bey..
irem-- hah hah hah..
tuna-- (gülerek) rica ederim.. böyle ataklara alışık olmadığınızı,
 düşünemedim faruk bey..
faruk-- boş bulunup,blöfü fark edemedim.. inanın..

irem-- amacım blöf yapmak ,değildi.. tuna sözümü dinlemiş,hayret diye düşünüyordum.. aşağıdaki bey,sabahtan bu yana arayanların listesini masanıza koydum dediğinde anladım.. ikinize de,teessüf ediyorum beyler..

tuna-- faruk beyin,suçu yok.. hatta söz verdiği için ,beni bekledi..
Adana da bile, gönderemiyorum da.. burada ve müsaitken.. keşke bekleseydim,diyemezdim canım..
yürürken,çok dalgındın.. endişem de ondandı..

irem-- peki,sağol.. sözümü geri aldım.. şimdilik..
faruk--tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: