Translate

29 Nisan 2014 Salı

2217.bölüm..

faruk bey cafenin mutfak tarafına gidince..

tuna-- aşkım,otele gidelim.. dinlen istersen.. gerçi faruk bey,evine
davet etti.. hazırlık yaptırmış ama..izin isteriz..
irem--  ayıp olur,tuna.. bir süre konuşmazsam,kendime gelirim..
siz ne yaptınız.. sözümü dinlemişsin,hayret..
tuna-- (gülümseyerek ) e adamı tehdit ettin.. yeni evlileri ayırırsın diye, korktum..
irem-- hah hah hah..

faruk bey, tepsiyle bira şişesi ve bardaklarıyla geldi..
 tunanın karşısına oturup,açtı doldurdu..bardakları.. tunaya verdi birisini.. garsonlarda,çerez,patates kızartması..çeşitli börekler  vs. masayı donattılar anında..

tuna börek koydu tabağıma.. patates kızartmasından da yedirdi,bir tane..
faruk-- davut aradı.. duymamış,tebrik ediyor sizi..
irem-- sağolsun.. öyle çok arayan olmuş ki.. mahçup ettiler,beni..
pikniğe talip çoktu,gelebildiler mi..

faruk-- cafer beyler ve maruf beyler geldi.. davut gelemedi.. işler birikmiş.dönmüş olsam,bende gidemezdim.. tek olunca,bırakamıyoruz..

irem-- mehmet bey,bana borçlusun dediğinde ..giderdiniz faruk bey..
faruk-- o da, doğru.. mülakat sonucu, ne zaman belli olacakmış..
irem-- kuruma da, bize de ana heyetin sıralaması sonrası.. yarın, postalanacakmış..verdiğimiz karar,kesindir.. değiştirilemez dedi heyet başkanı..

tuna-- nedim beyle konuştuk.. irem hanım kaç puan alacağını bilmiştir,şaşırmamışsınıdır dedi.. evet dedim..
irem-- sen mülakatın nasıl geçtiğini mi ,sormaya çalışıyorsun..

tuna-- evett.. önceki gün ,daha iyiydin.. yüzünden de, birşey anlaşılmıyor..

irem-- (gülümsedim ) dört saattir,ingilizce türkçe karışık ..çeviri
yaptım,haber okudum.. dokuz görevlinin sorusuna cevap verdim..
son bir saattir de,kesintisiz..ingilizce olarak;
dünya coğrafyası.. tarihi keşifler... kıtalar, denizler,ülkeler ,liderler,yönetim şekilleri.. ekonomi,ülkemiz,siyaset,bölgeler,ürünler,iklim, ticaret..
 iletişim,doğal kaynaklar.. ,kirlilik konularında konuştum.. halim normal bence..
başka bir sonuç mümkünmüş gibi.. stres yapıp,meraklanmana mana
veremiyorum hayatım.. iddiaya falan mı girdin..

tuna-- (gülerek) daha neler.. kadrolu olmayı,sen istediğin için..
 kuşkum bile yoktu..ama sağın solun,belli olmuyor malum.. öyle birşey oldu sandım..
irem-- (ona dönüp,gözlerimi kısarak ) anladımmm... senin sıkıntın başkaa.gelenler öğretim görevlisiydi.. ben sinirlensem,laf dönüp dolaşıp sana gelecekti.. dün diyemediğin,konu buydu değil mi..

Hiç yorum yok: