Translate

26 Nisan 2014 Cumartesi

2214.bölüm..

yerime otururken..
irem-- çocukların saf dikkatini ,ıskaladığımdan..
kulak probleminiz oluverdi çağrı bey.. kusura bakmayın..
çağrı-- rica ederim..
irem-- ve acemiliğimden ,çocukların kusurlara karşı..
acımasız olabileceğini de atladım.. başka bir çözüm bulmam gerekirdi..

özlem-- (gülümsedi ) öz eleştiri yapıp.. burada ifade etmeniz,cesaret ister.. acemiliğinizin ve sorunun farkındasınız.. bu nedenle,eksi puan olarak değerlendirmiyorum..
irem-- sağolun..

cemil-- (tekstleri uzattı ) radyoda, ingilizce haber okuyorsunuz.
irem-- (aldım,dik olarak oturup.. buz gibi olmuş çayımdan bir yudum içtim.. metine göz gezdirirken..) yayın yönetmeni kim..
fuzuli-- benim..
irem-- (güya kulaklığı takıp,gözlerine bakarak ) işaret vermenizi bekliyorum,fuzuli bey..
fuzuli-- (gülümseyerek ,elini indirdi ) verdim,buyrun..

irem-- iyi akşamlar.. çukurova radyosu stüdyolarında ,bbc tarafından hazırlanan ingilizce haber bülteni başlıyor.. ben spikeriniz irem kara.. önce özetler.. (bu kısım yazmıyordu tabi.. özetleri okuduktan sonra
haberlere geçtim .. gerçek bir haber bülteni.. ara yazan kısma gelince
fuzuli beye baktım..ellerini açıp,ne dedi..) ara verilecek kısma geldik de..
fuzuli-- pardon.. hava raporunu okuyun ve bitirin..
irem-- peki.. (hatasız okudum ve ) ben spikeriniz irem kara..
ingilizce haberleri dinlediniz.. yayın ve yapımda emeği geçen arkadaşlarım adına .. bizi tercih ettiğiniz için, teşekkür ediyorum.. iyi geceler.. (varmışcasına ,kulaklığı çıkardım.. ) spiker adını yazıp,imzaladım farz edin..
fuzuli-- yayın için teşekkürler..
irem-- rica ederim.

Hiç yorum yok: